Feedback
I.D.: 67235780

Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Craiova"

Data publicarii
18.03.22 Exista 152.850 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Pretul estimativ:
20.808.919,35 RON - 20.808.919,35 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de proiectare constând în: expertiză tehnică, inclusiv elaborare relevee clădiri, elaborare Audit energetic şi a certificatului iniţial de performanţă energetică aferent blocului de locuinţe înainte de realizarea lucrărilor de intervenţii, documentaţie de avizare pentru lucrările de intervenţii (inclusiv documentaţii-suport pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii necesare la faza DALI) + Deviz general şi...
Servicii de proiectare constând în: expertiză tehnică, inclusiv elaborare relevee clădiri, elaborare Audit energetic şi a certificatului iniţial de performanţă energetică aferent blocului de locuinţe înainte de realizarea lucrărilor de intervenţii, documentaţie de avizare pentru lucrările de intervenţii (inclusiv documentaţii-suport pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii necesare la faza DALI) + Deviz general şi Deviz pe obiecte, avize şi acorduri + proiectul pentru autorizarea lucrărilor de intervenţii şi obţinerea avizelor şi acordurilor necesare emiterii autorizaţiei de construcţie (pentru acele avize şi acorduri care au expirat sau care sunt necesare la faza Proiect Tehnic) + proiectul pentru organizarea execuţiei, Proiect Tehnic (PTh) + Detalii de execuţie (DDE) + Caiete de sarcini (CS), asistenţă tehnică pe durata execuţiei lucrărilor şi până la recepţia finală a lucrărilor, certificat de performanţă energetică aferent blocurilor de locuinţe după izolarea termică şi punctul de vedere al proiectantului la încheierea lucrărilor de execuţie, ce se vor presta pentru "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Craiova", conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 134261/29.07.2021. Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a Acordului - cadru, conform cerinţelor caietului de sarcini nr. 134261/29.07.2021:Cantităţile estimate minime, maxime pentru un contract subsecvent:- Cantitate minimă contract subsecvent: suprafaţă utilă totală estimată (5 blocuri) – 7.163,00 mp- Cantitate maximă contract subsecvent: suprafaţă utilă totală estimată (150 blocuri) – 441.787,50 mpCantităţile estimate minime, maxime pentru acordul cadru:- Cantitate minimă acord cadru: suprafaţă utilă totală estimată (10 blocuri) – 14.326,00 mp- Cantitate maximă acord cadru: suprafaţă utilă totală estimată (1000 blocuri) – 1.803.199,25 mpNote:-Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu aceasta destinaţie.-Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele.-Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante si de fondurile disponibile cu aceasta destinatie. Cantităţile minime şi maxime estimate de servicii, care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a Acordului-cadru sunt precizate în cadrul Caietului de sarcini nr. 134261/29.07.2021Cantitatile minime şi maxime estimate de servicii, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata Acordului-cadru sunt precizate în cadrul Caietului de sarcini nr. 134261/29.07.2021Modificarea Acordului-cadru, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.Modificarea Acordului-cadru in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator  
"Achizitie echipamente şi materiale individuale de protecţie pentru prevenirea răspândirii COVID-19: LOT I – Măşti protecţie, LOT II – Mănuşi de unică folosinţă, LOT III – Halat unică folosinţă"  
"Achiziţie hârtie pentru imprimante, copiatoare (hartie xerox) şi role hârtie plotter": Lot 1:Hârtie A4 şi A3 pentru imprimante si copiatoare, Lot 2: Role hârtie plotter  
Servicii de mentenanţă, respectiv de întreţinere şi reparaţii pentru sistemele de securitate (antiefractie, supraveghere video TVCI si control acces), aflate in folosinta D.G.R.F.P. Craiova si unitatilor subordonate  
"Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre  
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare(care se pot executa fără autorizaţie de construite) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executiva şi la unităţile de învăţământ  
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă  
Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Craiova" 25.01.22