Feedback
I.D.: 62442257

Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 37 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa

Data publicarii
28.10.21 Exista 76.528 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71314310-8
Pretul estimativ:
161.898,69 RON - 161.898,69 RON
158.826,69 RON - 158.826,69 RON
92.396,92 RON - 92.396,92 RON
 
 
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. LOT 1 – Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 12 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa, conform tabel nr. 1, Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 12 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa, conform tabel nr. 1: 1. str. Călimani bl. 2 =...
1. LOT 1 – Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 12 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa, conform tabel nr. 1, Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 12 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa, conform tabel nr. 1: 1. str. Călimani bl. 2 = 66 apartamente 2. str. Dragoş Vodă nr. 5 = 92 apartamente 3. str. Dragoş Vodă nr. 7 = 95 apartamente 4. str. Împăratul Traian nr. 28 = 66 apartamente 5. Bulevardul Independenţei nr. 73 = 63 apartamente 6. Bulevardul Independenţei nr. 60 = 66 apartamente 7. Bulevardul Independenţei nr. 81 = 122 apartamente 8. str. Iosif Vulcan nr. 2 = 60 apartamente 9. str. Pescarilor nr. 3 = 14 apartamente 10. str. Petru Maior nr. 4 = 20 apartamente 11. Aleea Privighetorilor nr. 3 = 72 apartamente 12. str. Someşului = nr. 7 = 100 apartamente Total apartamente LOT 1 = 836 Serviciile prestate vor cuprinde 3 etape, după cum sunt descrise în Caietul de sarcini, respectiv: Etapa 1 - Realizarea releveelor clădirilor, cu o durată de 30 de zile calendaristice de la data ordinului de începere a prestării serviciilor. În această etapă se vor realiza: a) Plan de situaţie, plan de încadrare în zonă b) Plan parter şi planuri etaje curente-secţiuni c) Întocmire memoriu general, structură constructivă, infrastructură, suprastructură, închideri, părţi vitrate, tip de acoperiş. Etapa 2 - cuprinde Elaborare Expertiză Tehnică şi Audit Energetic, cu o durată de 30 de zile de la data Procesului verbal de predare a documentaţiei ce face obiectul Etapei 1. Se va avea în vedere posibilitatea de creare de facilităţi/adaptarea infrastructurii/ echipamentelor pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi (suplimentar faţă de minimul legislativ). Expertiza Tehnică va avea în vedere şi analiza posibilităţii execuţiei lucrărilor de reabilitare termică a terasei prin transformarea ei în acoperiş verde. Dacă este posibilă realizarea ei, această soluţie, va fi tratată într-un pachet de măsuri separat şi dezvoltată în DALI. Expertiza Tehnică va confirma faptul că obiectivul de investiţii nu este încadrat în clasa I de risc seismic şi că la acesta nu s-au executat sau nu se află în curs de execuţie lucrări de intervenţie pentru creşterea nivelului de siguranţă la acţiuni seismice a construcţiei existente. Elaborarea Auditului Energetic va include pentru fiecare obiectiv de investiţie(bloc de locuinţe) Fişa de analiză termică şi energetică a clădirii, precum şi a Certificatul de performanţă energetică a clădirii/obiectivului de investiţie, corespunzător stării tehnice iniţiale, Auditul energetic al clădirii se finalizează cu Raport de Audit Energetic. Din Raportul de Audit Energetic, inclusiv Fişa de analiză termică şi energetică a clădirii, respectiv Certificatul de performanţă energetică, elaborat în baza legislaţiei în vigoare, trebuie să rezulte faptul că prin măsurile propuse, se atinge scăderea consumului specific de energie pentru încălzire cu minim 50%, precum şi soluţia cu un pachet de măsuri care să prevadă lucrări pentru o renovare profundă, care să asigure o economie la energia pentru încălzire de minim 60%. În baza concluziilor Raportului de Audit Energetic şi a Expertizei Tehnice se va elabora documentaţia de avizare pentru lucrările de intervenţii (DALI) pentru obiectivele de investiţii vizate. Categoriile de lucrări prevăzute în documentaţiile tehnico-economice se fundamentează în Raportul de Audit Energetic. Etapa 3 - Elaborare documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI), cuprinde: partea scrisă şi partea desenată Această etapă cuprinde 2 părţi: - Partea 1 - Întocmire Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii(DALI), cu o durată de 60 de zile calendaristice de la data ordinului de începere a acestei etape şi - Partea 2 - Actualizare DALI - Actualizarea DALI se va realiza, la solicitarea Autorităţii Contractante, în perioada cuprinsă între data recepţiei DALI realizat în Etapa 3- Partea 1 şi data împlinirii termenului de 24 de luni de la data primirii ordinului de începere a contractului, cu o durată de execuţie de maxim 30 de zile de la solicitare. Ordinul de începere pentru Etapa 3- Partea 1, (întocmire DALI) se va emite de către Autoritatea Contractantă în funcţie de valorile rezultate din Expertiza Tehnică şi Auditul Energetic, după analizarea acestora. Dacă aceste valori atestă o performanţă energetică ridicată pentru anumite blocuri de locuiţe, se poate renunţa la realizarea DALI din Etapa 3 pentru aceste blocuri de locuinţe. Prestatorul va trebui să elaboreze documentaţiile pentru obţinerea, în numele Autorităţii Contractante, a avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor la faza de DALI Contravaloarea avizelor se va suporta de către Autoritatea Contractantă pe bază de documente justificative. Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie(DALI) se va elabora în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi conform cerinţelor caietului de sarcini. Prestatorul are obligaţia conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, să prezinte documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii conform HG nr. 742/2018 în faţa specialistilor, verificatori de proiecte atestaţi stabiliţi de către investitor precum şi să soluţioneze neconformităţile şi neconcordanţele semnalate. Contravaloarea serviciilor de verificare va fi suportată de către Autoritatea Contrcatantă. Prestatorul va cuprinde în preţul ofertat costurile prevăzute pentru activitatea de actualizare/revizuire a DALI şi a altor documentaţii, în coloană separată, conform Centralizatorului de preţuri. Prestatorul va avea obligaţia ca, în preţul ofertat să modifice, revizuiască sau să actualizeze DALI după aprobarea acestuia confrom prevederilor din Caietul de sarcini.. 3. LOT 3 - Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 14 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa, conform tabel nr. 3, Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 14 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa, conform tabel nr. 3 1. str. 1 Decembrie nr. 18 = 16 apartamente 2. Calea Moldovei nr. 2 = 16 apartamente 3. Calea Moldovei nr. 10 = 22 apartamente 4. str. Gen. Grigore Bălan nr. 33 = 24 apartamente 5. str. Gen. Grigore Bălan nr. 27 = 32 apartamente 6. str. Gen. Grigore Bălan nr. 56 = 24 apartamente 7. str. Ion Minulescu nr. 5 = 40 apartamente 8. str. Petre Ispirescu nr. 14 = 30 apartamente 9. Piaţa Centrală nr. 34 = 12 apartamente 10. Piaţa Morii nr. 1 = 24 apartamente 11. Piaţa Morii nr. 6 = 24 apartamente 12. Piaţa Morii nr. 7 = 24 apartamente 13. Aleea Spătarului nr. 3- str. Gen. Eremia Grigorescu nr. 6 = 50 apartamente 14. str. Ştefan cel Mare nr. 22 = 96 apartamente Total apartamente LOT 3 = 434 Serviciile prestate vor cuprinde 3 etape, după cum sunt descrise în Caietul de sarcini, respectiv: Etapa 1 - Realizarea releveelor clădirilor, cu o durată de 30 de zile calendaristice de la data ordinului de începere a prestării serviciilor. În această etapă se vor realiza: a) Plan de situaţie, plan de încadrare în zonă b) Plan parter şi planuri etaje curente-secţiuni c) Întocmire memoriu general, structură constructivă, infrastructură, suprastructură, închideri, părţi vitrate, tip de acoperiş. Etapa 2 - cuprinde Elaborare Expertiză Tehnică şi Audit Energetic, cu o durată de 30 de zile de la data Procesului verbal de predare a documentaţiei ce face obiectul Etapei 1. Se va avea în vedere posibilitatea de creare de facilităţi/adaptarea infrastructurii/ echipamentelor pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi (suplimentar faţă de minimul legislativ). Expertiza Tehnică va avea în vedere şi analiza posibilităţii execuţiei lucrărilor de reabilitare termică a terasei prin transformarea ei în acoperiş verde. Dacă este posibilă realizarea ei, această soluţie, va fi tratată într-un pachet de măsuri separat şi dezvoltată în DALI. Expertiza Tehnică va confirma faptul că obiectivul de investiţii nu este încadrat în clasa I de risc seismic şi că la acesta nu s-au executat sau nu se află în curs de execuţie lucrări de intervenţie pentru creşterea nivelului de siguranţă la acţiuni seismice a construcţiei existente. Elaborarea Auditului Energetic va include pentru fiecare obiectiv de investiţie(bloc de locuinţe) Fişa de analiză termică şi energetică a clădirii, precum şi a Certificatul de performanţă energetică a clădirii/obiectivului de investiţie, corespunzător stării tehnice iniţiale, Auditul energetic al clădirii se finalizează cu Raport de Audit Energetic. Din Raportul de Audit Energetic, inclusiv Fişa de analiză termică şi energetică a clădirii, respectiv Certificatul de performanţă energetică, elaborat în baza legislaţiei în vigoare, trebuie să rezulte faptul că prin măsurile propuse, se atinge scăderea consumului specific de energie pentru încălzire cu minim 50%, precum şi soluţia cu un pachet de măsuri care să prevadă lucrări pentru o renovare profundă, care să asigure o economie la energia pentru încălzire de minim 60%. În baza concluziilor Raportului de Audit Energetic şi a Expertizei Tehnice se va elabora documentaţia de avizare pentru lucrările de intervenţii (DALI) pentru obiectivele de investiţii vizate. Categoriile de lucrări prevăzute în documentaţiile tehnico-economice se fundamentează în Raportul de Audit Energetic. Etapa 3 - Elaborare documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI), cuprinde: partea scrisă şi partea desenată Această etapă cuprinde 2 părţi: - Partea 1 - Întocmire Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii(DALI), cu o durată de 60 de zile calendaristice de la data ordinului de începere a acestei etape şi - Partea 2 - Actualizare DALI - Actualizarea DALI se va realiza, la solicitarea Autorităţii Contractante, în perioada cuprinsă între data recepţiei DALI realizat în Etapa 3- Partea 1 şi data împlinirii termenului de 24 de luni de la data primirii ordinului de începere a contractului, cu o durată de execuţie de maxim 30 de zile de la solicitare. Ordinul de începere pentru Etapa 3- Partea 1, (întocmire DALI) se va emite de către Autoritatea Contractantă în funcţie de valorile rezultate din Expertiza Tehnică şi Auditul Energetic, după analizarea acestora. Dacă aceste valori atestă o performanţă energetică ridicată pentru anumite blocuri de locuiţe, se poate renunţa la realizarea DALI din Etapa 3 pentru aceste blocuri de locuinţe. Prestatorul va trebui să elaboreze documentaţiile pentru obţinerea, în numele Autorităţii Contractante, a avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor la faza de DALI. Contravaloarea avizelor se va suporta de către Autoritatea Contractantă pe bază de documente justificative. Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie(DALI) se va elabora în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi conform cerinţelor caietului de sarcini. Prestatorul are obligaţia conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, să prezinte documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii conform HG nr. 742/2018 în faţa specialistilor, verificatori de proiecte atestaţi stabiliţi de către investitor precum şi să soluţioneze neconformităţile şi neconcordanţele semnalate. Contravaloarea serviciilor de verificare va fi suportată de către Autoritatea Contractantă. Prestatorul va cuprinde în preţul ofertat costurile prevăzute pentru activitatea de actualizare/revizuire a D.A.L.I. şi a altor documentaţii, în coloană separată, conform Centralizatorului de preţuri. Prestatorul va avea obligaţia ca, în preţul ofertat să modifice, revizuiască sau să actualizeze DALI după aprobarea acestuia confrom prevederilor din Caietul de sarcini.. 2. LOT 2 – Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 11 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa, conform tabel nr. 2, Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 11 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa, conform tabel nr. 2 1. str. Andrei Mureşanu nr. 75 = 45 apartamente 2. str. Arţarilor nr. 22 = 40 apartamente 3. str. Colibiţei nr. 14 = 20 apartamente 4. Bulevardul Decebal nr. 32-34 = 76 apartamente 5. Bulevardul Decebal nr. 36-38 = 70 apartamente 6. Bulevardul Decebal nr. 40 = 36 apartamente 7. str. Lalelelor nr. 5 = 40 apartamente 8. str. Zambilelor nr. 3-5 = 60 apartamente 9. str. Zefirului nr. 7, bl. G60 = 60 apartamente 10. str. Zefirului nr. 5C = 30 apartamente 11. str. Zefirului nr. 5 = 25 apartamente Total apartamente LOT 2 = 502 Serviciile prestate vor cuprinde 3 etape, după cum sunt descrise în Caietul de sarcini, respectiv: Etapa 1 - Realizarea releveelor clădirilor, cu o durată de 30 de zile calendaristice de la data ordinului de începere a prestării serviciilor. În această etapă se vor realiza: a) Plan de situaţie, plan de încadrare în zonă b) Plan parter şi planuri etaje curente-secţiuni c) Întocmire memoriu general, structură constructivă, infrastructură, suprastructură, închideri, părţi vitrate, tip de acoperiş. Etapa 2 - cuprinde Elaborare Expertiză Tehnică şi Audit Energetic, cu o durată de 30 de zile de la data Procesului verbal de predare a documentaţiei ce face obiectul Etapei 1. Se va avea în vedere posibilitatea de creare de facilităţi/adaptarea infrastructurii/ echipamentelor pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi (suplimentar faţă de minimul legislativ). Expertiza Tehnică va avea în vedere şi analiza posibilităţii execuţiei lucrărilor de reabilitare termică a terasei prin transformarea ei în acoperiş verde. Dacă este posibilă realizarea ei, această soluţie, va fi tratată într-un pachet de măsuri separat şi dezvoltată în DALI. Expertiza Tehnică va confirma faptul că obiectivul de investiţii nu este încadrat în clasa I de risc seismic şi că la acesta nu s-au executat sau nu se află în curs de execuţie lucrări de intervenţie pentru creşterea nivelului de siguranţă la acţiuni seismice a construcţiei existente. Elaborarea Auditului Energetic va include pentru fiecare obiectiv de investiţie(bloc de locuinţe) Fişa de analiză termică şi energetică a clădirii, precum şi a Certificatul de performanţă energetică a clădirii/obiectivului de investiţie, corespunzător stării tehnice iniţiale, Auditul energetic al clădirii se finalizează cu Raport de Audit Energetic. Din Raportul de Audit Energetic, inclusiv Fişa de analiză termică şi energetică a clădirii, respectiv Certificatul de performanţă energetică, elaborat în baza legislaţiei în vigoare, trebuie să rezulte faptul că prin măsurile propuse, se atinge scăderea consumului specific de energie pentru încălzire cu minim 50%, precum şi soluţia cu un pachet de măsuri care să prevadă lucrări pentru o renovare profundă, care să asigure o economie la energia pentru încălzire de minim 60%. În baza concluziilor Raportului de Audit Energetic şi a Expertizei Tehnice se va elabora documentaţia de avizare pentru lucrările de intervenţii (DALI) pentru obiectivele de investiţii vizate. Categoriile de lucrări prevăzute în documentaţiile tehnico-economice se fundamentează în Raportul de Audit Energetic. Etapa 3 - Elaborare documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI), cuprinde: partea scrisă şi partea desenată Această etapă cuprinde 2 părţi: - Partea 1 - Întocmire Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii(DALI), cu o durată de 60 de zile calendaristice de la data ordinului de începere a acestei etape şi - Partea 2 - Actualizare DALI - Actualizarea DALI se va realiza, la solicitarea Autorităţii Contractante, în perioada cuprinsă între data recepţiei DALI realizat în Etapa 3- Partea 1 şi data împlinirii termenului de 24 de luni de la data primirii ordinului de începere a contractului, cu o durată de execuţie de maxim 30 de zile de la solicitare. Ordinul de începere pentru Etapa 3- Partea 1, (întocmire DALI) se va emite de către Autoritatea Contractantă în funcţie de valorile rezultate din Expertiza Tehnică şi Auditul Energetic, după analizarea acestora. Dacă aceste valori atestă o performanţă energetică ridicată pentru anumite blocuri de locuiţe, se poate renunţa la realizarea DALI din Etapa 3 pentru aceste blocuri de locuinţe. Prestatorul va trebui să elaboreze documentaţiile pentru obţinerea, în numele Autorităţii Contractante, a avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor la faza de DALI. Contravaloarea avizelor se va suporta de către Autoritatea Contractantă pe bază de documente justificative. Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie(DALI) se va elabora în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi conform cerinţelor caietului de sarcini. Prestatorul are obligaţia conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, să prezinte documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii conform HG nr. 742/2018 în faţa specialiştilor, verificatori de proiecte atestaţi stabiliţi de către investitor precum şi să soluţioneze neconformităţile şi neconcordanţele semnalate. Contravaloarea serviciilor de verificare va fi suportată de către Autoritatea Contractantă. Prestatorul va cuprinde în preţul ofertat costurile prevăzute pentru activitatea de actualizare/revizuire a DALI şi a altor documentaţii, în coloană separată, conform Centralizatorului de preţuri. Prestatorul va avea obligaţia ca, în preţul ofertat să modifice, revizuiască sau să actualizeze DALI după aprobarea acestuia confrom prevederilor din Caietul de sarcini..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru 37 obiective de investiţii, în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din municipiul Bistriţa 27.08.21
Elaborare expertiză tehnică, audit energetic şi Documentaţie de Avizare Lucrări de Intervenţii(DALI) pentru obiectivul de investiţii: "Îmbunătăţirea eficienţei energetice a clădirilor publice-Piaţa Centrală, nr. 6, municipiului Bistriţa" 25.11.21
Servicii de proiectare constând în elaborarea documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii (DALI), a studiului geotehnic, a studiului topografic cu releveul construcţiei, a expertizei tehnice şi auditului energetic pentru obiectivul: "Creşterea eficienţei energetice a Liceului economic Năsăud, judetul Bistrita-Năsăud" 15.01.20
Proiectare şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii "Cresterea eficienţei energetice a cladirii - Gradinita cu program prelungit nr.13"-Aleea Basmului nr. 2, municipiul Bistrita  
Proiectare şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii "Cresterea eficienţei energetice a cladirii - Gradinita cu program prelungit nr.13"-Aleea Basmului nr. 2, municipiul Bistrita  
Proiectare şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii "Cresterea eficienţei energetice a cladirii - Gradinita cu program prelungit nr.13"-Aleea Basmului nr. 2, municipiul Bistrita  
Servicii de elaborare documentaţii tehnico-economice faza DALI pentru 5 blocuri ANL  
Servicii de elaborare documentaţii tehnico-economice faza DALI pentru 10 blocuri de locuinţe  
Elaborarea expertizei tehnice, a auditului energetic şi a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii, la obiectivul de investiţii: "Reabilitarea şi modernizarea Liceului Tehnologic Agricol, Bistriţa"  
Proiectare (PAC + PT + CS + DE) + asistenta tehnica pe parcursul executarii lucrarilor si executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii "Cresterea eficientei energetice a cladirii - Gradinita cu program normal nr. 16. str. Cerbului, nr. 27" 17.08.23