Autoritatea contractanta, Municipiul Alba Iulia doreşte sa atribuie un contract tip „proiectare + execuţie ” prin care se propune a se realiza:
Elaborare Documentaţie tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire(DTAC), Proiect Tehnic (PT), Detalii de Execuţie (DDE), Caiete de sarcini (CS) şi Proiect privind Organizarea Execuţiei (POE), asistenţă tehnica din partea proiectantului şi execuţia propriu-zisa a lucrăr...
Autoritatea contractanta, Municipiul Alba Iulia doreşte sa atribuie un contract tip „proiectare + execuţie ” prin care se propune a se realiza:
Elaborare Documentaţie tehnică pentru obţinerea autorizaţiei de construire(DTAC), Proiect Tehnic (PT), Detalii de Execuţie (DDE), Caiete de sarcini (CS) şi Proiect privind Organizarea Execuţiei (POE), asistenţă tehnica din partea proiectantului şi execuţia propriu-zisa a lucrărilor, defalcate pe următoarele etape: 1.Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Execuţie, Caiete de sarcini , DTAC şi POE pentru realizarea si finalizarea obiectivului de investiţie.
2.Execuţia propriu-zisa a lucrărilor la obiectivul de investiţie, inclusiv procurarea si montarea echipamentelor şi procurarea dotărilor.3.Asistenta tehnica pe perioada execuţiei lucrărilor la obiectivul de investiţie.
Durata contractului va fi de 105 zile, pentru etapa I si II de elaborare a documentaţiei tehnice şi 16 luni pentru execuţia lucrărilor, astfel:
Etapa I :Se va preda documentaţia, faza proiect pentru autorizarea construcţiei, în termen de 30 zile de la data primirii ordinului de începere a contractului. După predare, dacă este cazul, se va răspunde solicitărilor beneficiarului de clarificări sau completarea documentaţiei, în termen de cel mult 3 zile de la data solicitării clarificării sau completării. Documentatia tehnică va conţine inclusiv devizul general elaborat conform legislaţiei în vigoare. Etapa II: În termen de 75 zile de la data obţinerii autorizaţiei de construire, se vor preda următoarele:Proiectul tehnic cu detaliile de execuţie, caietele de sarcini şi proiectul de organizare a execuţiei lucrărilor. Proiectul tehnic va conţine inclusiv devizele pe obiecte, pe fiecare platformă în parte.roiectul tehnic va fi verificat de verificatori de proiecte atestaţi pe specialităţi şi se va susţine de către proiectant în comisia tehnico-economică a beneficiarului în vederea obţinerii avizului C.T.E.Proiectantul va avea obligaţia ca în termen de 3 zile calendaristice să rezolve toate observaţiile primite de la beneficiar în faza de proiectare şi de la beneficiar şi constructor în faza de asigurare a asistenţei tehnice.
Etapa III , procurarea si furnizarea dotărilor în conformitate cu prevederile proiectului tehnic autorizat va începe după obţinerea avizului comisiei tehnico-economice a beneficiarului pentru proiectul tehnic, predarea amplasamentelor şi primirea ordinului de începere a lucrărilor. Durata execuţiei lucrărilor, procurarea şi montarea utilajelor şi echipamentelor, procurarea si furnizarea dotărilor va fi de 16 luni de la data primirii ordinului de începere a lucrărilor.Pe toată durata de realizare a lucrărilor şi până la recepţia la terminarea lucrărilor proiectantul va asigura asistenţa tehnică .