In cadrul contractului se vor presta/executa urmatoarele: Elaborarea proiectului tehnic de executie, asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor precum si executia lucrarilor in cadrul obiectivului de investitie "EFICIENTIZARE ENERGETICĂ SEDIU PRIMĂRIE COMUNA MUSETESTI, JUDEŢUL GORJ", constand in proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare moderata a cladirii in care s...
In cadrul contractului se vor presta/executa urmatoarele: Elaborarea proiectului tehnic de executie, asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor precum si executia lucrarilor in cadrul obiectivului de investitie "EFICIENTIZARE ENERGETICĂ SEDIU PRIMĂRIE COMUNA MUSETESTI, JUDEŢUL GORJ", constand in proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare moderata a cladirii in care se afla sediul Primariei Comunei Musetesti, si se va derula prin Fonduri de la Bugetul de stat, prin MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ŞI ADMINISTRAŢIEI in cadrul Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta 10 - Fondul Local, Investiţia 1.3 - Reabilitarea moderata a clădirilor publice pentru a imbunatati serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale.
Valoarea estimată a prezentei achiziţii de lucrari este de 1.373.821,20 lei fara TVA lei, ceea ce presupune ca achiziţia acestor lucrari sa se faca prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016 si în conformitate cu prevederile art. 113, alin,1 alin. 4), lit. a din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările si completarile ulterioare.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
Nota:
Procedura simplificată se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ de participare simplificat, însoţit de documentaţia de atribuire aferentă şi se va desfăşura într-o singură etapă, online.