Feedback
I.D.: 31765730

ECOGRAF

Data publicarii
02.11.18 Exista 61.715 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33112200-0
Termenul limita pentru depunere:
14.11.18
Pretul estimativ:
173.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1023951.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va achizitiona un echipament ECOGRAF pentru imbunatatirea actului medical din cadrul Compartimentului de Primiri Urgente. Descrierea achizitiei publice Prin incheierea contractului se urmareste achizitionarea unui ECOGRAF, necesar in desfasurarea unei bune activitati in Compartimentul de primiri Urgente pentru cazurile ce necesita asemenea investigatii in intervale orare ce nu permit efectuarea acestora in compartimentu...
Se va achizitiona un echipament ECOGRAF pentru imbunatatirea actului medical din cadrul Compartimentului de Primiri Urgente. Descrierea achizitiei publice Prin incheierea contractului se urmareste achizitionarea unui ECOGRAF, necesar in desfasurarea unei bune activitati in Compartimentul de primiri Urgente pentru cazurile ce necesita asemenea investigatii in intervale orare ce nu permit efectuarea acestora in compartimentul de specialitate din Clinica Autoritatii Contractante. Procedura de atribuire se va derula online, ea va fi postata pe www.e-licitatie.ro, in cadrul anunturilor de participare simplificate, proceduri simplificate, avand modalitatea de atribuire incheierea unui contract de furnizare. Contractul pentru achizitionarea produsului, prevede elementele/condiţiile considerate esenţiale, care se referă la: a) obligaţiile pe care operatorul/operatorii economic/economici şi le-a/le-au asumat prin propunerea tehnică prezentată în cursul procedurii de atribuire, în ceea ce priveşte caracteristicile tehnice ale produsului care urmează să fie furnizat, respectand in acest sens cerintele caietului de sarcini, b) preţul unitar - conform formularului de oferta financiara. Durata contractului : 31.12.2018 Conditii de livrare conf. Incoterms 2010: CIP Cluj Napoca , Str. Tabacarilor, nr.11,cu termen de livrare cel mai tarziu la data de 05 Decembrie 2018. Data limita a livrarii este impusa de conditiile specifice incheierii anului calendaristic si a anului financiar 2018. Conditii de plata : Plata se va efectua in maxim 45 de zile de la receptionarea produsului pe baza de factura, dar nu mai tarziu de 17 decembrie 2018.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu