Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 4 loturi, astfel:1...
Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 4 loturi, astfel:1. Lotul I – Laborator de in formatica, compus din:Display interactiv PRO75”– 1 buc;Suport pentru
display interactiv 75” – 1 buc;Sistem All-In-One – 17 buc;Multifuncțională – 1 buc;Sistem de sunet – 1 buc;Camera videoconferință
– 1 buc;Router Wi-fi – 1 buc;2. Lotul II - Sali de clasa, compus din:Display interactiv PRO75”– 19 buc;Suport pentru display
interactiv 75” – 19 buc;Laptop – 19 buc;Sistem de sunet – 19 buc;Multifuncțională color – 19 buc;Camera videoconferință –
19 buc;Scaner documente portabil – 19 buc;3. Lotul III - laborator de biologie, compus din:Display interactiv PRO75”– 1 buc;Suport
pentru display interactiv 75” – 1 buc;Laptop – 1 buc;Multifuncțională – 1 buc;Sistem de sunet – 1 buc;4. Lotul IV- Cabinet
de consiliere psihopedagogica, compus din:Display interactiv PRO65”– 1 buc;Suport pentru display interactiv 65” – 1 buc;Laptop
– 1 buc;Multifuncțională color – 1 buc;Sistem de sunet – 1 buc;Router wireless – 1 buc;Numarul de zile pana la care se pot
solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere
a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii
dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare
au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia
de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA
,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii
termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta
si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din
caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in
implementarea proiectului