Se urmărește dotarea Scoala Gimnaziala Sfântul Nicolae, din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC și software aferent, investiție
care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra copiilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție
ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si material...
Se urmărește dotarea Scoala Gimnaziala Sfântul Nicolae, din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC și software aferent, investiție
care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra copiilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție
ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu „.Achiziția este împărțită pe loturi,
după cum urmează:LOT 1- Laborator Informatică compus din: Display interactiv PRO 65” -1buc Suport pentru display interactiv
65” -1buc Sistem desktop + monitor -18bu Sistem sunet -1buc Multifuncțională -1buc Cameră videoconferință -1buc
Router Wi-fi -1bucLOT 2 - Săli Clasă compus din: Display interactiv PRO 65” -20buc Suport pentru display interactiv
65” -20buc Laptop -21buc Sistem de sunet -20 buc Multifuncțională -20 buc Cameră videoconferință-20 buc Scaner documente
portabil -20 buc Videoproiector -1buc Soft interactiv -19 buc Scaner planetar de carte-4bucLOT 3- Laborator Multidisciplinar
compus din: Display interactiv PRO 75” -1buc Suport pentru display interactiv 75” -1buc Laptop -1buc Multifuncțională
-1buc Sistem de sunet -1bucLOT 4 – Cabinet Școlar compus din: Laptop -3buc Multifuncțională -3buc Hard-disk extern
4TB -1bucNumarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia
de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite
prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in
care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare,
raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE
DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte
de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator
(cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ”
(DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta Declaratia privind respectarea
aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului