Se urmăreşte dotarea Scoala Gimnaziala Sfântul Nicolae, din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC şi software aferent, investiţie care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra copiilor, cadrelor didactice şi sistemului educaţional în general, achiziţie ce se desfaşoară în cadrul proiectului " Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unit...
Se urmăreşte dotarea Scoala Gimnaziala Sfântul Nicolae, din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC şi software aferent, investiţie care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra copiilor, cadrelor didactice şi sistemului educaţional în general, achiziţie ce se desfaşoară în cadrul proiectului " Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu ".
Achiziţia este împărţită pe loturi, după cum urmează:
LOT 1- Laborator Informatică compus din:
Display interactiv PRO 65" -1buc
Suport pentru display interactiv 65" -1buc
Sistem desktop + monitor -18bu
Sistem sunet -1buc
Multifuncţională -1buc
Cameră videoconferinţă -1buc
Router Wi-fi -1buc
LOT 2 - Săli Clasă compus din:
Display interactiv PRO 65" -20buc
Suport pentru display interactiv 65" -20buc
Laptop -21buc
Sistem de sunet -20 buc
Multifuncţională -20 buc
Cameră videoconferinţă-20 buc
Scaner documente portabil -20 buc
Videoproiector -1buc
Soft interactiv -19 buc
Scaner planetar de carte-4buc
LOT 3- Laborator Multidisciplinar compus din:
Display interactiv PRO 75" -1buc
Suport pentru display interactiv 75" -1buc
Laptop -1buc
Multifuncţională -1buc
Sistem de sunet -1buc
LOT 4 – Cabinet Şcolar compus din:
Laptop -3buc
Multifuncţională -3buc
Hard-disk extern 4TB -1buc
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI". In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de "a nu prejudicia in mod semnificativ" (DNSH - "Do No SignificantHarm"), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului