Se urmărește dotarea Școlii Gimnaziale Pompiliu Marcea din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC și software aferent, investiție
care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție
ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale...
Se urmărește dotarea Școlii Gimnaziale Pompiliu Marcea din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC și software aferent, investiție
care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție
ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu „.Achiziția este împărțită pe loturi,
după cum urmează:• LOT 1 - LABORATOR DE INFORMATICĂ – compus din: Display interactiv PRO 75” - 1 bucată Suport pentru display
interactiv -1 bucată Sistem All-In-One – 6 bucăți Laptop – 1 bucată Sistem sunet - 1 bucată Multifuncțională -1 bucată Cameră
videoconferință – 1 bucată Router Wi-fi -1 bucată• LOT 2 - SĂLI DE CLASĂ – compus din: Display interactiv PRO 75”-19 bucăți
Suport pentru display interactiv 75”-19 bucăți Laptop -19 bucăți Sistem de sunet-19 bucăți Multifuncțională-19 bucăți
Cameră videoconferință-19 bucăți Scaner documente portabil-19 bucăți Scaner planetar de carte -3 bucăți• LOT 3 - LABORATOR
MULTIDISCIPLINAR - compus din: Display interactiv PRO 75”- 1 bucatăSuport pentru display interactiv – 1bucatăLaptop -1 bucatăMultifuncțională-1
bucatăSistem de sunet-1 bucatăCameră videoconferință-1 bucată Scaner documente portabil-1 bucată• LOT 4 - CABINET DE CONSILIERE
PSIHOPEDAGOGICĂ – compus din:Laptop – 2 bucățiSistem de sunet – 1 bucataMultifuncțională – 1 bucataCameră videoconferință
– 1 bucata Scaner documente portabil – 1 bucata• LOT 5 - CABINET ȘCOLAR- compus din:Display interactiv PRO 75”-1 bucată
Suport pentru display interactiv-1 bucată Multifuncțională -1 bucată Sistem de sunet -1 bucatăNumarul de zile pana la care
se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita
de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin
accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile de clarificari
sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile
in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”
cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are
obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”),
conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH
in implementarea proiectului