Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 3 loturi, astfel:1...
Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 3 loturi, astfel:1. Lotul I – Laborator de in formatica, compus din: • Display interactiv Pro 75”-1buc• Suport
pentru Display interactiv 75”-1buc• Sistem desktop + monitor -16 buc• Laptop-1buc• Sistem sunet-1buc• Multifunctionala-1buc•
Camera videoconferinta-1buc• Router wi-fi -1buc2. Lotul II - Sali de clasa, compus din:• Display interactiv Pro 75”-13 buc•
Suport pentru display interactiv75”-13 buc• Laptop-13buc• Sistem sunet-13buc• Multifunctionala-13buc• Camera videoconferinta-13buc•
Scaner documente portabil-13 buc3. Lotul III -Cabinet de Consiliere Psihopedagogica , compus din: • Display interactiv PRO
65”-1buc• Suport pentru Display interactiv 65”-1buc• Laptop-1buc• Scaner documente portabil-1 buc• Sistem sunet-1buc• Multifuncțională
-1buc• Router Wi-Fi -1 bucNumarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura
cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii
se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”.
In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul
de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA
,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a
zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator
(cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ”
(DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin
Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului