Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 4 loturi, astfel:1...
Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 4 loturi, astfel:1. Lotul I – Laborator de in formatica, compus din:Sistem Desktop + Monitor – 14 buc;Laptop
– 1 buc;Imprimanta 3D policolora – 1 buc;Multifuncțională – 1 buc.2. Lotul II - Sali de clasa, compus din:Display interactiv
75” (tabla interactiva) – 3 buc;Suport pentru display interactiv 75” – 3 buc;Laptop – 6 buc;Multifuncțională – 6 buc;Sistem
de sunet – 3 buc.3. Lotul III - laborator de chimie, compus din:Display interactiv 65” (tabla interactiva) – 1 buc;Suport
pentru display interactiv 65” – 1 buc;Laptop – 1 buc;Multifuncțională – 1 buc.4. Lotul IV- Cabinet de Consiliere, compus din:Laptop
- 1 buc;Multifuncțională – 1 buc;Sistem de sunet – 1 buc;Tablă magnetică – 1 buc.Numarul de zile pana la care se pot solicita
clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor
19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate
,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare
au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia
de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA
,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii
termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta
si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din
caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in
implementarea proiectului