Se urmăreşte dotarea Şcolii Gimnaziale Alexandru Ştefulescu din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC şi software aferent, investiţie care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice şi sistemului educaţional în general, achiziţie ce se desfaşoară în cadrul proiectului " Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a ...
Se urmăreşte dotarea Şcolii Gimnaziale Alexandru Ştefulescu din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC şi software aferent, investiţie care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice şi sistemului educaţional în general, achiziţie ce se desfaşoară în cadrul proiectului " Creşterea calităţii infrastructurii de învăţământ prin dotarea cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu ".Achizitia este impartita pe loturi , astfel:
• LOT 1 - LABORATOR DE INFORMATICĂ – Valoarea estimată 88.540,20 lei fără TVA, compus din:
Display interactiv PRO 65" - 1 bucată
Suport pentru display interactiv 65"-1 bucată
Laptop – 24 bucăţi
Sistem sunet - 1 bucată
Multifuncţională - 1 bucată
Cameră videoconferinţă – 1 bucată
Router Wi-fi - 1 bucată
• LOT 2 - SĂLI DE CLASĂ – Valoarea estimată 571.084,29 lei fără TVA, compus din:
Display interactiv PRO 75"-27 bucăţi
Suport pentru display interactiv 75"-27 bucăţi
Laptop -27 bucăţi
Sistem de sunet-27 bucăţi
Multifuncţională-27 bucăţi
Cameră videoconferinţă-27 bucăţi
Scaner documente portabil-27 bucăţi
• LOT 3 - LABORATOR MULTIDISCIPLINAR - Valoarea estimata 29.513,40 lei fără TVA, compus din:
Display interactiv PRO 75"- 1 bucată
Suport pentru display interactiv 75"– 1bucată
Laptop -1 bucată
Multifuncţională-1 bucată
Sistem de sunet-1 bucată
• LOT 4 - CABINET DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ – Valoarea estimată 22.135,05 lei fără TVA, compus din:
Display interactiv PRO 75"-1 bucată
Suport pentru display interactiv 75"-1 bucată
Laptop – 2 bucăţi
Multifuncţională – 1 bucăţi
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI". In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI" cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII" in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de "a nu prejudicia in mod semnificativ" (DNSH - "Do No SignificantHarm"), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului