Se urmărește dotarea Școlii Gimnaziale Alexandru Ștefulescu din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC și software aferent,
investiție care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general,
achiziție ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente
digitale, mobilier si mate...
Se urmărește dotarea Școlii Gimnaziale Alexandru Ștefulescu din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC și software aferent,
investiție care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general,
achiziție ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente
digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu „.Achizitia este impartita pe
loturi , astfel:• LOT 1 - LABORATOR DE INFORMATICĂ – Valoarea estimată 88.540,20 lei fără TVA, compus din: Display interactiv
PRO 65” - 1 bucată Suport pentru display interactiv 65”-1 bucată Laptop – 24 bucăți Sistem sunet - 1 bucată Multifuncțională
- 1 bucată Cameră videoconferință – 1 bucată Router Wi-fi - 1 bucată• LOT 2 - SĂLI DE CLASĂ – Valoarea estimată 571.084,29
lei fără TVA, compus din: Display interactiv PRO 75”-27 bucăți Suport pentru display interactiv 75”-27 bucăți Laptop -27
bucăți Sistem de sunet-27 bucăți Multifuncțională-27 bucăți Cameră videoconferință-27 bucăți Scaner documente portabil-27
bucăți • LOT 3 - LABORATOR MULTIDISCIPLINAR - Valoarea estimata 29.513,40 lei fără TVA, compus din: Display interactiv
PRO 75”- 1 bucatăSuport pentru display interactiv 75”– 1bucatăLaptop -1 bucatăMultifuncțională-1 bucatăSistem de sunet-1 bucată•
LOT 4 - CABINET DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ – Valoarea estimată 22.135,05 lei fără TVA, compus din:Display interactiv PRO
75”-1 bucatăSuport pentru display interactiv 75”-1 bucatăLaptop – 2 bucățiMultifuncțională – 1 bucățiNumarul de zile pana
la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data
limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P.
prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile de clarificari
sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile
in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”
cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are
obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”),
conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii
principiilor DNSH in implementarea proiectului