Se urmărește dotarea Palatului Copiilor din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC și software aferent, investiție care va
avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție ce
se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a un...
Se urmărește dotarea Palatului Copiilor din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC și software aferent, investiție care va
avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general, achiziție ce
se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente digitale,
mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu „. „.Achizitia este impartita pe loturi
, astfel:•LOT 1 - SĂLI DE CLASĂ – compus din: Display interactiv PRO 65”-13 bucăți Suport pentru display interactiv 65”-13
bucăți Laptop -13 bucăți Sistem de sunet-13 bucăți Multifuncțională-13 bucăți Cameră videoconferință-13 bucăți Scaner documente
portabil-13 bucăți Router Wi-Fi – 1 bucată •LOT 2 – CABINET ȘCOLAR – CABINET DE EDUCAȚIE ȘCOLARĂ - compus din:Display
interactiv PRO 65”- 1 bucatăSuport pentru display interactiv 65”– 1bucatăLaptop -1 bucatăMultifuncțională-1 bucatăTabletă
interactivă -1 bucată• LOT 3 - CABINET ȘCOLAR – CABINET DE RADIOGONIOMETRIE – compus din:Display interactiv PRO 65”-1 bucatăSuport
pentru display interactiv 65”-1 bucatăLaptop – 1 bucatăNumarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii
suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea
de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE
CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate
in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor
fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI,
NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere
al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul
de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din caietul de sarcini si
de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului