Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 4 loturi, astfel:1...
Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 4 loturi, astfel:1. Lotul I – Laborator de biologie, compus din: Display interactiv PRO 75” – 1 buc; Suport
pentru display interactiv 75” – 1 buc; Laptop– 1 buc; Multifuncțională– 1 buc; Sistem sunet– 1 buc; Cameră videoconferință–
1 buc; Scaner documente portabil– 1 buc.2. Lotul II - Cabinet de consiliere psihopedagogică, compus din: Display interactiv
PRO 75” – 1 buc; Suport pentru display interactiv 75” – 1 buc; Laptop– 1 buc; Scaner documente portabil– 1 buc; Sistem de
sunet– 1 buc; Multifuncțională– 1 buc; Router Wi-Fi – 1 buc.3. Lotul III – Atelier de practică, compus din: Șubler digital
cu fălci– 1 buc; Micrometru digital de exterior – 1 buc; Micrometru digital de exterior – 1 buc; Subler digital cu falci
lungi – 1 buc; Subler digital de adancime– 1 buc; Nivela laser multifunctionala – 1 buc; Subler digital pentru masurare suduri
– 1 buc; Welducation Simulator (Echipament de sudare virtuală) – 1 buc; PLC TRAINER S7 1516– 1 buc.Numarul de zile pana la
care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita
de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin
accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile de clarificari
sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile
in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”
cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are
obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”),
conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii
principiilor DNSH in implementarea proiectului