Se urmărește dotarea Liceului de Arte Constantin Brăiloiu din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC și software aferent,
investiție care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general,
achiziție ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente
digitale, mobilier si materi...
Se urmărește dotarea Liceului de Arte Constantin Brăiloiu din Municipiul Târgu Jiu cu echipamente TIC și software aferent,
investiție care va avea un impact pozitiv semnificativ asupra elevilor, cadrelor didactice și sistemului educațional în general,
achiziție ce se desfașoară în cadrul proiectului „ Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea cu echipamente
digitale, mobilier si materiale didactice a unitatilor de invatamant din municipiul Targu Jiu „.Achiziția este împărțită pe
loturi, după cum urmează:•LOT 1 - LABORATOR DE INFORMATICĂ – compus din: Display interactiv PRO 65” - 1 bucată Suport pentru
display interactiv 65”-1 bucată Laptop – 24 bucăți Sistem sunet - 1 bucată Multifuncțională - 1 bucată Cameră videoconferință
– 1 bucată Router Wi-fi - 1 bucată•LOT 2 - SĂLI DE CLASĂ – compus din: Display interactiv PRO 75”-20 bucăți Suport pentru
display interactiv 75”-20 bucăți Laptop -20 bucăți Sistem de sunet-20 bucăți Multifuncțională-20 bucăți Cameră videoconferință-13
bucăți Scaner documente portabil-5 bucăți•LOT 3 - LABORATOR DE FIZICĂ - CHIMIE - compus din:Display interactiv PRO 75”-
1 bucatăSuport pentru display interactiv – 1bucatăLaptop -1 bucatăMultifuncțională-1 bucatăSistem de sunet-1 bucată•LOT 4
- CABINET DE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ – compus din:Laptop – 1 bucatăSistem de sunet-1 bucatăMultifuncțională – 1 bucatăSmart
TV – 1 bucată•LOT 5 - CABINET ȘCOLAR – CABINET DE ARTE – compus din:Display interactiv PRO 75”- 1 bucatăSuport pentru display
interactiv 75” – 1bucatăMultifuncțională – 1 bucatăSmart TV – 1 bucatăNumarul de zile pana la care se pot solicita clarificari
sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile.
Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE
DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate
in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor
fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI,
NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere
al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul
de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din caietul de sarcini si
de a prezenta Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului