Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 4 loturi, astfel:1...
Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 4 loturi, astfel:1. Lotul I – Laborator de informatica, compus din: Display interactiv PRO65” – 1 buc; Suport
pentru display interactive 65” – 1 buc; Sistem-All-In-One – 27 buc; Multifuncțională – 1 buc; Sistem sunet – 1 buc; Cameră
videoconferință – 1 buc; Router Wi-fi – 1 buc.2. Lotul II - Sali de clasa, compus din: Display interactiv PRO 85” – 8 buc;
Suport pentru display interactiv 86” – 8 buc; Display interactiv PRO 75” – 6 buc; Suport pentru display interactiv 75” – 6
buc; Sistem de sunet– 14 buc; Multifuncțională– 9 buc; Cameră videoconferință– 14 buc;Scaner documente portabil. – 14 buc;3.
Lotul III - Laborator multidisciplinar, compus din: Display interactiv PRO 85” – 1 buc; Suport pentru display interactive
86” – 1 buc; Multifuncțională – 1 buc; Sistem de sunet – 1 buc; Cameră conferință – 1 buc.4. Lotul IV- Cabinet psihopedagogie,
compus din: Display interactiv PRO 85” – 1 buc; Suport pentru display interactive 86” – 1 buc; Multifuncțională – 1 buc; Sistem
de sunet – 1 buc.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia
de atribuire, inainte de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite
prin intermediul S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in
care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare,
raspunsurile cat si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE
DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI” cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte
de data limita de depunere a ofertelor. In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator
(cu zilele de decalare). Furnizorul are obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ”
(DNSH - „Do No SignificantHarm”), conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin
Declaratia privind respectarea aplicarii principiilor DNSH in implementarea proiectului