Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 5 loturi, astfel:1...
Asigurarea echipamentelor si a resurselor tehnologice digitale pentru unitatile de invatamant preuniversitar si prescolar
din Municipiul Targu Jiu, ce se desfasoara in cadrul proiectului „Creșterea calității infrastructurii de învățământ prin dotarea
cu echipamente digitale, mobilier si materiale didactice a unităților de învățământ din Municipiul Targu Jiu”, achiziția fiind
împărțită în 5 loturi, astfel:1. Lotul I – Laborator de informatica, compus din:Display interactiv 65”– 1 buc;Suport pentru
display interactiv 65” – 1 buc;Sistem Desktop + Monitor – 24 buc;Laptop – 1 buc;Multifuncțională – 1 buc;Sistem de sunet
– 1 buc;Camera videoconferință – 1 buc;Router Wi-fi – 1 buc;2. Lotul II - Sali de clasa, compus din:Display interactiv PRO
75” - 32 buc;Suport pentru display interactiv 75” - 32 buc;Laptop – 12 buc;Sistem de sunet - 32 buc;Multifuncțională - 32
buc;Cameră videoconferință - 32 buc;Scaner documente portabil - 32 buc;Videoproiector – 13 buc;3. Lotul III - Laborator multidisciplinar,
compus din:Display interactiv PRO 75” – 1 buc;Suport pentru display interactiv 75” – 1 buc;Laptop – 1 buc;Sistem de sunet
– 1 buc;Multifuncțională – 1 buc;Cameră videoconferință - 1 buc;Scaner documente portabil – 1 buc;4. Lotul IV- Cabinet de
asistenta psihopedagogica, compus din:Display interactiv PRO 65” – 1 buc;Suport pentru display interactiv 65” – 1 buc;Laptop
– 1 buc;Scaner documente portabil – 1 buc;Sistem de sunet – 1 buc;Multifuncțională – 1 buc;Router Wi-fi – 1 buc;Ecran de proiectie
cu trepied – 1 buc;Hard-Disk Extern – 2 buc;5. Lotul V- Cabinet scolar – Cabinet de limbi moderne, compus din:Display interactiv
PRO 65” – 1 buc;Suport pentru display interactiv 65” – 1 buc;Laptop – 1 buc;Scaner documente portabil – 1 buc;Sistem de sunet
– 1 buc;Multifuncțională – 1 buc;Router Wi-fi – 1 buc;Ecran de proiectie cu trepied – 1 buc;Hard-Disk Extern – 2 buc;Numarul
de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare, in legatura cu documentatia de atribuire, inainte
de data limita de depunere a ofertelor 19 zile. Solicitarea de clarificari sau informatii se va transmite prin intermediul
S.E.A.P. prin accesarea Sectiunii dedicate ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”. In masura in care solicitarile
de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare, raspunsurile cat
si intrebarile in legatura cu documentatia de atribuire vor fi publicate in S.E.A.P. la SECTIUNEA ,,SOLICITARE DE CLARIFICARI/INTREBARI/COMUNICARI”
cat si in SECTIUNEA ,,LISTA CLARIFICARI, NOTIFICARI SI DECIZII” in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
In cazul decalarii termenului de depunere al ofertelor se va extinde corespunzator (cu zilele de decalare). Furnizorul are
obligaţia de a respecta si a aplica principiul de „a nu prejudicia in mod semnificativ” (DNSH - „Do No SignificantHarm”),
conform solicitărilor din caietul de sarcini si de a prezenta asa cum sunt asumate prin Declaratia privind respectarea aplicarii
principiilor DNSH in implementarea proiectului