Derularea contractului are în vedere furnizarea de software, licenţe şi echipamente TIC (echipament de reţea, server, calculatoare desktop, imprimante, panou afişaj pentru exterior, centrală telefonică) şi servicii conexe, respectiv servicii de instalare programe software şi interconectare programe, indiferent dacă sunt cele care fac obiectul contractului sau cele deja instalate, respectiv integrarea aplicaţiilor noi cu apl...
Derularea contractului are în vedere furnizarea de software, licenţe şi echipamente TIC (echipament de reţea, server, calculatoare desktop, imprimante, panou afişaj pentru exterior, centrală telefonică) şi servicii conexe, respectiv servicii de instalare programe software şi interconectare programe, indiferent dacă sunt cele care fac obiectul contractului sau cele deja instalate, respectiv integrarea aplicaţiilor noi cu aplicaţiile existente, realizând o platformă de servicii online funcţională, implementarea unui sistem informatic integrat.
Se doreşte îmbunătăţirea serviciilor oferite de primărie, sistemul deja existent să fie completat cu aplicaţii şi soluţii TIC noi, astfel:
Aplicaţii software solicitate:
A.1. Modul Registratură electronică
A.2. Arhivare electronică
A.3. Petiţii online + offline
A.4. Monitorul Oficial Local
A.5. Hotărâri, proiecte de hotărâri, convocatoare şedinţe, minute
A.6. Dispoziţiile primarului
A.7. Publicare automata anunţuri de interes public pe site
A.8.