Feedback
I.D.: 103221553

Echipamente TIC in cadrul proiectului intitulat „Dezvoltarea infrastructurii ITS/TIC în comuna Valea Seacă”

Data publicarii
24.09.24
Coduri CPV
48000000 30210000 30213300 30231100 30232100 32420000 72200000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Derularea contractului are în vedere furnizarea de software, licențe și echipamente TIC (echipament de rețea, server, calculatoare desktop, imprimante, panou afișaj pentru exterior, centrală telefonică) și servicii conexe, respectiv servicii de instalare programe software și interconectare programe, indiferent dacă sunt cele care fac obiectul contractului sau cele deja instalate, respectiv integrarea aplic...
Derularea contractului are în vedere furnizarea de software, licențe și echipamente TIC (echipament de rețea, server, calculatoare desktop, imprimante, panou afișaj pentru exterior, centrală telefonică) și servicii conexe, respectiv servicii de instalare programe software și interconectare programe, indiferent dacă sunt cele care fac obiectul contractului sau cele deja instalate, respectiv integrarea aplicațiilor noi cu aplicațiile existente, realizând o platformă de servicii online funcțională, implementarea unui sistem informatic integrat.Se dorește îmbunătățirea serviciilor oferite de primărie, sistemul deja existent să fie completat cu aplicații și soluții TIC noi, astfel:Aplicații software solicitate:A.1. Modul Registratură electronicăA.2. Arhivare electronicăA.3. Petiții online + offlineA.4. Monitorul Oficial LocalA.5. Hotărâri, proiecte de hotărâri, convocatoare ședințe, minute A.6. Dispozițiile primarului A.7. Publicare automata anunțuri de interes public pe site A.8. Declarații de avere si publicarea automata pe siteA.9. Declarații de interes si publicarea automata pe siteA.10. Audiente offline + online A.11. Teleaudiențe online integrate în websiteA.12. Flux aprobare concedii de odihnă sau învoiriA.13. Înlocuitori persoane indisponibileA.14. Pontaj electronic A.15. Sesizări onlineA.16. Harta sesizărilor online pentru funcționariA.17. Harta sesizărilor online pentru cetățeniA.18. Aplicație mobilă semnalare problemeA.19. Depunere documente onlineA.20. Verificare status documente depuseA.21. Registrul AgricolA.22. Aplicatie pentru managementul protectiei datelor cu caracter personalA.23. Bugetare participativăA.24. Dezvoltare pagina Web structura dedicata administratiei publiceEchipamente solicitate:E.1. Storage (1 buc)E.2. Server (1 buc)E.3. Rack de podea minim 42U + UPS rackabil minim 3000VA/2700W (1 buc)E.4. Calculator desktop cu licenta de windows 11 Pro, tastatura si mouse (5 buc)E.5. Monitor LED cu diagonala de minim 23,8”, rezolutie minim 1920x1080 pixeli (5 buc)E.6. Imprimantă multifuncțională color A3 copiere, imprimare, scanare (2 buc)E.7. Imprimanta multifuncțională mono A4 copiere, imprimare, scanare, FAX (4 buc)E.8. Sursă de alimentare neîntreruptibilă (UPS) pt statiile de lucru si monitor (5 buc)E.9. Licente editare documente (5 buc)E.10. Sistem video conferinta pentru sali mari 11-14 persoane, PC, Controller, microfoane, sound bar, camera, licenta Microsoft Teams Pro (1 pachet)E.11. Display LED pentru afisare informatii in interior, minim 65” (1 buc)E.12. Calculator miniPC necesar pentru a rula informatiile care se vor afisa pe display-ul montat in interior (1 buc)E.13. Panou afisaj electronic outdoor (1 buc) E.13.1.Ecran de exterior diagonala minim 55” (1 buc) E.13.2.Stand de exterior pentru montarea display-ului (1 buc) E.13.3 Router pentru realizarea conexiunii cu sediu primăriei (1 buc)E.14. Cablare stucturată de date la nivelul instituției E.14.1. Cablu retea F/FTP Cat.6a, rola 500m –4 buc E.14.2. Doza dublă aparentă + priza RJ45 dublă + module aferente – 1 buc.E.15. Echipament tip dulap pentru depunere și ridicare documente - echipament + software (1 buc)E.16. Echipament tip funcționar public virtual pentru informații și plată taxe și impozite - echipament + software (1 buc)E.17. Centrala telefonica IP + 10 telefoane Dect VOIPVor fi incluse și serviciile conexe de instalare.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelorOrice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu