Feedback
I.D.: 101340391

Echipamente TIC in cadrul proiectului intitulat "Dezvoltarea infrastructurii ITS/TIC în comuna Valea Seacă"

Data publicarii
21.06.24 Exista 159.789 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8 30210000-4 30213300-8 30231100-8 30232100-5 32420000-3 72200000-7
Termenul limita pentru depunere:
12.08.24
Pretul estimativ:
1.370.971,50 RON - 1.370.971,50 RON
Documente participare:
  1. rasp solicitari clarificari.pdf
  2. FisaDate_DF1218349.pdf
  3. 4. Formulare.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Derularea contractului are în vedere furnizarea de software, licenţe şi echipamente TIC (echipament de reţea, server, calculatoare desktop, imprimante, panou afişaj pentru exterior, centrală telefonică) şi servicii conexe, respectiv servicii de instalare programe software şi interconectare programe, indiferent dacă sunt cele care fac obiectul contractului sau cele deja instalate, respectiv integrarea aplicaţiilor noi cu apl...
Derularea contractului are în vedere furnizarea de software, licenţe şi echipamente TIC (echipament de reţea, server, calculatoare desktop, imprimante, panou afişaj pentru exterior, centrală telefonică) şi servicii conexe, respectiv servicii de instalare programe software şi interconectare programe, indiferent dacă sunt cele care fac obiectul contractului sau cele deja instalate, respectiv integrarea aplicaţiilor noi cu aplicaţiile existente, realizând o platformă de servicii online funcţională, implementarea unui sistem informatic integrat. Se doreşte îmbunătăţirea serviciilor oferite de primărie, sistemul deja existent să fie completat cu aplicaţii şi soluţii TIC noi, astfel: Aplicaţii software solicitate: A.1. Modul Registratură electronică A.2. Arhivare electronică A.3. Petiţii online + offline A.4. Monitorul Oficial Local A.5. Hotărâri, proiecte de hotărâri, convocatoare şedinţe, minute A.6. Dispoziţiile primarului A.7. Publicare automata anunţuri de interes public pe site A.8. Declaraţii de avere si publicarea automata pe site A.9. Declaraţii de interes si publicarea automata pe site A.10. Audiente offline + online A.11. Teleaudienţe online integrate în website A.12. Flux aprobare concedii de odihnă sau învoiri A.13. Înlocuitori persoane indisponibile A.14. Pontaj electronic A.15. Sesizări online A.16. Harta sesizărilor online pentru funcţionari A.17. Harta sesizărilor online pentru cetăţeni A.18. Aplicaţie mobilă semnalare probleme A.19. Depunere documente online A.20. Verificare status documente depuse A.21. Registrul Agricol A.22. Aplicatie pentru managementul protectiei datelor cu caracter personal A.23. Bugetare participativă A.24. Dezvoltare pagina Web structura dedicata administratiei publice Echipamente solicitate: E.1. Storage (1 buc) E.2. Server (1 buc) E.3. Rack de podea minim 42U + UPS rackabil minim 3000VA/2700W (1 buc) E.4. Calculator desktop cu licenta de windows 11 Pro, tastatura si mouse (5 buc) E.5. Monitor LED cu diagonala de minim 23,8", rezolutie minim 1920x1080 pixeli (5 buc) E.6. Imprimantă multifuncţională color A3 copiere, imprimare, scanare (2 buc) E.7. Imprimanta multifuncţională mono A4 copiere, imprimare, scanare, FAX (4 buc) E.8. Sursă de alimentare neîntreruptibilă (UPS) pt statiile de lucru si monitor (5 buc) E.9. Licente editare documente (5 buc) E.10. Sistem video conferinta pentru sali mari 11-14 persoane, PC, Controller, microfoane, sound bar, camera, licenta Microsoft Teams Pro (1 pachet) E.11. Display LED pentru afisare informatii in interior, minim 65" (1 buc) E.12. Calculator miniPC necesar pentru a rula informatiile care se vor afisa pe display-ul montat in interior (1 buc) E.13. Panou afisaj electronic outdoor (1 buc) E.13.1.Ecran de exterior diagonala minim 55" (1 buc) E.13.2.Stand de exterior pentru montarea display-ului (1 buc) E.13.3 Router pentru realizarea conexiunii cu sediu primăriei (1 buc) E.14. Cablare stucturată de date la nivelul instituţiei E.14.1. Cablu retea F/FTP Cat.6a, rola 500m –4 buc E.14.2. Doza dublă aparentă + priza RJ45 dublă + module aferente – 1 buc. E.15. Echipament tip dulap pentru depunere şi ridicare documente - echipament + software (1 buc) E.16. Echipament tip funcţionar public virtual pentru informaţii şi plată taxe şi impozite - echipament + software (1 buc) E.17. Centrala telefonica IP + 10 telefoane Dect VOIP Vor fi incluse şi serviciile conexe de instalare. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu