Prezenta achiziţie este necesară în contextul semnării Contractului de finanţare nerambursabila in cadrul Programului Naţional de Redresare şi Rezilienţă cod F-PNRR- DOTARI- 2023- 2064 nr. 1229DOT ⁄ 2023 incheiat cu Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării denumită în continuare. Proiectul este finanţat prin Programul National de Redresare si Rezilienta 2023 – 2065...
Prezenta achiziţie este necesară în contextul semnării Contractului de finanţare nerambursabila in cadrul Programului Naţional de Redresare şi Rezilienţă cod F-PNRR- DOTARI- 2023- 2064 nr. 1229DOT ⁄ 2023 incheiat cu Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării denumită în continuare. Proiectul este finanţat prin Programul National de Redresare si Rezilienta 2023 – 2065, cod F - PNRR - DOTARI. Pilonul VI.Politici pentru noua generatie Componenta C15: Educatie, Investitia 11: Asigurarea dotărilor pentru sălile de clasă preuniversitare şi laboratoarele/ atelierele şcolare". Pentru dotarea institutiilor de invatamant fost semnat contractulul de nr.1305 din 15.12.2022 incheiat cu SC INTERTRADE GROUP LTD SRL cu valoarea totala de 8.429.149,39 lei fara TVA. Urmare a semnarii Contractului de Finanţarea este acordată Beneficiarului în vederea implementării Proiectului cod F-PNRR-Dotari-2023-2064, cu titlul "Asigurare dotări pentru sălile de clasă preuniversitare, laboratoarele şi atelierele şcolare din unităţile de învăţământ din municipiul Oneşti " aprobat prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4474 din data 14/06/2023. Valoarea totală a Contractului de finanţare este de 18.037.532,53 lei , din care valoarea eligibilă din PNRR este în cuantum 15.157.590,35 lei, valoarea TVA eligibil aferentă este de 2.879.942,18 lei, iar valoarea sumelor neeligibile este de 0,00 lei.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este a 15-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu art. 161 alineatul (1) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari (daca acestea au fost primite in termen), în a 11-a zi inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor in Anuntul de participare.