Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un contract de achizitie publică de produse pentru fiecare lot în parte
pentru achiziția de echipamente portabile de control, astfel cum sunt acestea descrise în caietul de sarcini, după cum urmează:Lotul
1: Echipament portabil compact de examinare documente și vize;Lotul 2: Spectrograf portabil pentru detectare și identificare
droguri;Lotul 3: Aparat ...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un contract de achizitie publică de produse pentru fiecare lot în parte
pentru achiziția de echipamente portabile de control, astfel cum sunt acestea descrise în caietul de sarcini, după cum urmează:Lotul
1: Echipament portabil compact de examinare documente și vize;Lotul 2: Spectrograf portabil pentru detectare și identificare
droguri;Lotul 3: Aparat portabil detecție CO2.În cadrul fiecărui lot, termenul de livrare al produselor este de 6 luni de
la data semnării contractului de către ultima parte.În temeiul art. 221 alin. (1) litera a) din Legea nr. 98/2016, actualizată,
autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziție clauze de revizuire a contractului, astfel cum este
prevăzut la secțiunea II.2. - Listă loturi - Informații privind opțiunile. În situația utilizării clauzelor de revizuire,
termenul de livrare este de 6 luni de la data semnării actului adiţional de către ultima parte. Valoarea totală estimată a
achiziției a fost stabilită cu includerea opțiunea de suplimentare. Având în vedere modalitatea de aplicare a clauzei de revizuire,
propunerea financiară va fi formulată pentru cantitatea certă pe care o achizitioneaza autoritatea, urmand ca, pentru suplimentarea
cantitatii, sa se incheie un act aditional la contractul initial, in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea nr. 98/2016
si ale lnstructiunii Presedintelui ANAP nr. 1 /2021. Pretul unitar ofertat va fi ferm pe toată perioada de implementare a
clauzei de suplimentare.Solicitările de clarificare în legatură cu documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul
SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate „Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în
desfășurare. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor
suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost
transmise în termenul menționat la SECȚIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. ATENȚIE!!!
Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP
nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile
de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică
prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări" NU VOR CONȚINE
DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea
contractantă!