Autoritatea contractanta urmareste atribuirea unui contract ce are ca obiect Furnizare, amplasare, punere in funcțiune și
amenajare spațiu necesar echipamentelor medicale pentru Stația Centrală de Sterilizare, prin aplicarea unei proceduri de licitatie
deschisa cu in urma careia se va incheia un contract de furnizare pe 6 luni cu ofertantul declarat castigator cu posibilitate
de prelungire prin act aditio...
Autoritatea contractanta urmareste atribuirea unui contract ce are ca obiect Furnizare, amplasare, punere in funcțiune și
amenajare spațiu necesar echipamentelor medicale pentru Stația Centrală de Sterilizare, prin aplicarea unei proceduri de licitatie
deschisa cu in urma careia se va incheia un contract de furnizare pe 6 luni cu ofertantul declarat castigator cu posibilitate
de prelungire prin act aditional pana la 30.04.2025. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, in masura in care sunt transmise
in termenul precizat. Numărul de zile până la care se pot solicita claricări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:
18 zile.Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,
în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație,
semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră
sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice
și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul
cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor
bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada
de 12luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu
există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) din Legea 98/2016 cu modificările
și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri
înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii
de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței
unui asemenea prejudiciu.Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei
suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 12 luni, astfel încât, in cazul in care condiția aprobarii
de credite bugetare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.”