Obiectul contractului de achiziție constă în achiziționarea de echipamente pentru spălătorie în cadrul proiectului ” Îmbunătățirea
serviciilor medicale ale Spitalului Municipal Dorohoi prin dotarea cu echipamente și materiale destinate reducerii riscului
de infecții nosocomiale”, respectiv:LOT 1- Echipamente filtrare/igienizare/tratare/condiționare aer (1.185.610,00 lei fără
TVA)1. Sistem de igienizare rec...
Obiectul contractului de achiziție constă în achiziționarea de echipamente pentru spălătorie în cadrul proiectului ” Îmbunătățirea
serviciilor medicale ale Spitalului Municipal Dorohoi prin dotarea cu echipamente și materiale destinate reducerii riscului
de infecții nosocomiale”, respectiv:LOT 1- Echipamente filtrare/igienizare/tratare/condiționare aer (1.185.610,00 lei fără
TVA)1. Sistem de igienizare recirculare aer cu UV 50 buc FT 1 LOT 12. Aparate aer condiționat cu filtre HEPA 70 buc FT 2
LOT 13. Sistem de filtrare si tratare a aerului din săli de operații 24/7 HEPA - UV - OZON 800 m3/h 4 buc FT 3 LOT 14. Sistem
de filtrare si tratare aer HEPA - OZON 20 buc FT 4 LOT 15. Sistem de filtrare a aerului cu filtru avansat medical HEPA14
10 buc FT 5 LOT 16. Dispozitiv pentru dezinfecția aerului cu flux concentrat de radiație UV 20 buc FT 6 LOT 1LOT 2 - Sistem
de curățare si dezinfecție (308.885,00 lei fără TVA)1. Sistem de curățare si dezinfecție prin abur miniaturizat cu funcție
de aspirare si accesorii multiple 5 buc FT 7 LOT 22. Echipament de evidențiere a încărcăturii microbiologice in aer 3 buc
FT 8 LOT 23. Echipament de evidențiere a încărcăturii microbiologice pe suprafețe, mâini, lichide 3 buc FT 9 LOT 2LOT 3 -
Dispozitiv mobil automat de decontaminare de nivel înalt a sondelor cu ultrasunete (187.680,00 lei fără TVA)1. Dispozitiv
mobil automat de decontaminare de nivel înalt a sondelor cu ultrasunete 1 buc FT 10 LOT 3LOT 4 - Echipamente dezinfecție (545.200,00
lei fără TVA)1. Nebulizator 7 buc FT 11 LOT 42. Aparat automat pentru acoperirea încălțămintei 30 buc FT 12 LOT 43. Cărucior
curățenie 20 buc FT 13 LOT 44. Dozator dezinfectant cu contor 200 buc FT 14 LOT 45. Dispenser dezinfectant/săpun 200 buc
FT 15 LOT 4LOT 5 -Camera mobila pentru izolare pacienți cu risc infecțios (306.000,00 lei fără TVA)1. Camera mobila pentru
izolare pacienți cu risc infecțios 1 buc FT 16 LOT 5Specificațiile tehnice se regăsesc în cadrul Caietului de sarcini.În
conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta
documentație de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 20 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin
accesarea secțiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări”. La introducerea titlului și conținutului întrebării, nu se va
indica/prezenta identitatea operatorului economic.În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările
de clarificări sau de informații suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile,
însoțite de întrebările aferente, și/sau informațiile suplimentare, în SICAP, atașate anunțului de participare în secțiunea
,,Listă clarificări, notificări și decizii”, cu 13 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând
măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanților care au solicitat clarificările sau informațiile suplimentare respective.Autoritatea
contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente
justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție, în conformitate cu informațiile
cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situația în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează
în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe
locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.În cazul
în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarități, Autoritatea
contractantă are dreptul de a solicita ofertanților clarificări, precizări, completări ale documentelor.