Feedback
I.D.: 101180654

Echipamente pentru prevenirea, controlul, combaterea si identificarea infecțiilor nosocomiale în cadrul proiectului ”Îmbunătățirea serviciilor medicale ale Spitalului Municipal Dorohoi prin dotarea cu echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale”

Data publicarii
08.08.24
Coduri CPV
33100000 42514000 33191000 42924720
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de achiziție constă în achiziționarea de echipamente pentru spălătorie în cadrul proiectului ” Îmbunătățirea serviciilor medicale ale Spitalului Municipal Dorohoi prin dotarea cu echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale”, respectiv:LOT 1- Echipamente filtrare/igienizare/tratare/condiționare aer (1.185.610,00 lei fără TVA)1. Sistem de igienizare rec...
Obiectul contractului de achiziție constă în achiziționarea de echipamente pentru spălătorie în cadrul proiectului ” Îmbunătățirea serviciilor medicale ale Spitalului Municipal Dorohoi prin dotarea cu echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale”, respectiv:LOT 1- Echipamente filtrare/igienizare/tratare/condiționare aer (1.185.610,00 lei fără TVA)1. Sistem de igienizare recirculare aer cu UV 50 buc FT 1 LOT 12. Aparate aer condiționat cu filtre HEPA 70 buc FT 2 LOT 13. Sistem de filtrare si tratare a aerului din săli de operații 24/7 HEPA - UV - OZON 800 m3/h 4 buc FT 3 LOT 14. Sistem de filtrare si tratare aer HEPA - OZON 20 buc FT 4 LOT 15. Sistem de filtrare a aerului cu filtru avansat medical HEPA14 10 buc FT 5 LOT 16. Dispozitiv pentru dezinfecția aerului cu flux concentrat de radiație UV 20 buc FT 6 LOT 1LOT 2 - Sistem de curățare si dezinfecție (308.885,00 lei fără TVA)1. Sistem de curățare si dezinfecție prin abur miniaturizat cu funcție de aspirare si accesorii multiple 5 buc FT 7 LOT 22. Echipament de evidențiere a încărcăturii microbiologice in aer 3 buc FT 8 LOT 23. Echipament de evidențiere a încărcăturii microbiologice pe suprafețe, mâini, lichide 3 buc FT 9 LOT 2LOT 3 - Dispozitiv mobil automat de decontaminare de nivel înalt a sondelor cu ultrasunete (187.680,00 lei fără TVA)1. Dispozitiv mobil automat de decontaminare de nivel înalt a sondelor cu ultrasunete 1 buc FT 10 LOT 3LOT 4 - Echipamente dezinfecție (545.200,00 lei fără TVA)1. Nebulizator 7 buc FT 11 LOT 42. Aparat automat pentru acoperirea încălțămintei 30 buc FT 12 LOT 43. Cărucior curățenie 20 buc FT 13 LOT 44. Dozator dezinfectant cu contor 200 buc FT 14 LOT 45. Dispenser dezinfectant/săpun 200 buc FT 15 LOT 4LOT 5 -Camera mobila pentru izolare pacienți cu risc infecțios (306.000,00 lei fără TVA)1. Camera mobila pentru izolare pacienți cu risc infecțios 1 buc FT 16 LOT 5Specificațiile tehnice se regăsesc în cadrul Caietului de sarcini.În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentație de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 20 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secțiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări”. La introducerea titlului și conținutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic.În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informații suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoțite de întrebările aferente, și/sau informațiile suplimentare, în SICAP, atașate anunțului de participare în secțiunea ,,Listă clarificări, notificări și decizii”, cu 13 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanților care au solicitat clarificările sau informațiile suplimentare respective.Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție, în conformitate cu informațiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situația în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare.În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarități, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanților clarificări, precizări, completări ale documentelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu