Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un contract de achizitie publică de produse pentru fiecare lot în parte
pentru achiziția de echipamente portabile de control, astfel cum sunt acestea descrise în caietul de sarcini, după cum urmează:Lotul
1: Detector de persoane după bătăile inimii;Lotul 2: Echipament fix de tip comparator video spectral destinat detectării,
cercetării criminalistice ș...
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un contract de achizitie publică de produse pentru fiecare lot în parte
pentru achiziția de echipamente portabile de control, astfel cum sunt acestea descrise în caietul de sarcini, după cum urmează:Lotul
1: Detector de persoane după bătăile inimii;Lotul 2: Echipament fix de tip comparator video spectral destinat detectării,
cercetării criminalistice și probării falsurilor în documente de călătorie și vize.În cadrul fiecărui lot, termenul de livrare
al produselor este de 6 luni de la data semnării contractului de către ultima parte.În temeiul art. 221 alin. (1) litera a)
din Legea nr. 98/2016, actualizată, autoritatea contractantă utilizează în cadrul procedurii de achiziție clauze de revizuire
a contractului, astfel cum este prevăzut la secțiunea II.2. - Listă loturi - Informații privind opțiunile. În situația utilizării
clauzelor de revizuire, termenul de livrare este de 6 luni de la data semnării actului adiţional de către ultima parte. Valoarea
totală estimată a achiziției a fost stabilită cu includerea opțiunea de suplimentare. Având în vedere modalitatea de aplicare
a clauzei de revizuire, propunerea financiară va fi formulată pentru cantitatea certă pe care o achizitioneaza autoritatea,
urmand ca, pentru suplimentarea cantitatii, sa se incheie un act aditional la contractul initial, in conformitate cu prevederile
art. 221 din Legea nr. 98/2016 si ale lnstructiunii Presedintelui ANAP nr. 1 /2021. Pretul unitar ofertat va fi ferm pe toată
perioada de implementare a clauzei de suplimentare.Solicitările de clarificare în legatură cu documentația de atribuire se
vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate „Întrebări” din detaliul
procedurii de atribuire aflate în desfășurare. Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor
de clarificare/informațiilor suplimentare în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor, în măsura în care
aceste solicitări au fost transmise în termenul menționat la SECȚIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limită de
depunere a ofertelor. ATENȚIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta
prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor
suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor
de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări"
NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului
de către autoritatea contractantă!