Contractul are ca obiect furnizarea de echipamente digitale Prezenta achiziție este necesară în contextul aprobării Proiectului
cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2994 și semnării
Contractului de finanțare nr 1321DOT/2023 înregistrat la UAT Municipiul Câmpia Turzii cu nr 23569/16.08.2023 încheiat între
Unitatea Executivă pentru F...
Contractul are ca obiect furnizarea de echipamente digitale Prezenta achiziție este necesară în contextul aprobării Proiectului
cu titlul „DOTAREA UNITĂȚILOR DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII”, cod F-PNRR-Dotari-2023-2994 și semnării
Contractului de finanțare nr 1321DOT/2023 înregistrat la UAT Municipiul Câmpia Turzii cu nr 23569/16.08.2023 încheiat între
Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării și Municipiul Câmpia Turzii.În
cadrul implementării acestui proiect, au fost prevăzute activități ce țin de achiziția de Echipamente pentru laboratorul de
informatică și echipamente digitale pentru sălile de clasă/grupe, Investiția I9 – laboratoare de informatică din unități de
învățământ primar, gimnazial, liceal, unități conexe, dotate cu echipamente, Investiția I9 – săli de clasă/grupă din unități
de învățământ preuniversitar/săli pentru activități extrașcolare din unitățile conexe eligibile, dotate cu echipamente digitale
pentru organizarea învățării în mediul virtualContractul de furnizare vizează diverse tipuri de produse, grupate in 8 loturiLot
nr. 1 – Table interactive de min. 65 inchLot nr. 2 – Table interactive de min. 86 inchLot nr. 3 – Sistem de tip desktop cu
monitor; Lot nr. 4 – Laptop; Lot nr. 5 – Sistem sunet;Lot nr. 6 – Imprimante Lot nr. 7 – Cameră videoconferință;Lot nr. 8
- Scaner;Lot nr. 9 – Router WiFiOrice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare
în legătură cu documentația de atribuire, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului
limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de
data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentația
de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secțiunea ”Lista,clarificări, notificări si decizii” din cadrul anunțului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită
stabilit conform art. 27 alin.(3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului
de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.
Autoritatea contractanta stabileste următoarele termene-limita în care va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor
de clarificare/informațiilor suplimentare: - primul termen-limita: cu 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor
precizată în anunțul de participare; - al doilea termen-limita: în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.