Contractul are ca obiect furnizarea de echipamente digitale
Prezenta achiziţie este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII", cod F-PNRR-Dotari-2023-2994 şi semnării Contractului de finanţare nr 1321DOT/2023 înregistrat la UAT Municipiul Câmpia Turzii cu nr 23569/16.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învă...
Contractul are ca obiect furnizarea de echipamente digitale
Prezenta achiziţie este necesară în contextul aprobării Proiectului cu titlul "DOTAREA UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN MUNICIPIUL CÂMPIA TURZII", cod F-PNRR-Dotari-2023-2994 şi semnării Contractului de finanţare nr 1321DOT/2023 înregistrat la UAT Municipiul Câmpia Turzii cu nr 23569/16.08.2023 încheiat între Unitatea Executivă pentru Finanţarea Învăţământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării şi Inovării şi Municipiul Câmpia Turzii.
În cadrul implementării acestui proiect, au fost prevăzute activităţi ce ţin de achiziţia de Echipamente pentru laboratorul de informatică şi echipamente digitale pentru sălile de clasă/grupe, Investiţia I9 – laboratoare de informatică din unităţi de învăţământ primar, gimnazial, liceal, unităţi conexe, dotate cu echipamente, Investiţia I9 – săli de clasă/grupă din unităţi de învăţământ preuniversitar/săli pentru activităţi extraşcolare din unităţile conexe eligibile, dotate cu echipamente digitale pentru organizarea învăţării în mediul virtual
Contractul de furnizare vizează diverse tipuri de produse, grupate in 8 loturi
Lot nr. 1 – Table interactive de min. 65 inch
Lot nr. 2 – Table interactive de min. 86 inch
Lot nr. 3 – Sistem de tip desktop cu monitor;
Lot nr. 4 – Laptop;
Lot nr. 5 – Sistem sunet;
Lot nr. 6 – Imprimante
Lot nr. 7 – Cameră videoconferinţă;
Lot nr. 8 - Scaner;
Lot nr. 9 – Router WiFi
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea "Lista,clarificări, notificări si decizii" din cadrul anunţului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin.(3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Autoritatea contractanta stabileste următoarele termene-limita în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare: - primul termen-limita: cu 20 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare; - al doilea termen-limita: în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.