Feedback
I.D.: 36968739

Echipamente pentru dotarea unităţilor de invatamant

Data publicarii
03.07.19 Exista 957.296 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39292100-6 30213000-5 30232110-8 30191000-4
Termenul limita pentru depunere:
10.07.19
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1006758.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Premergător realizării demersurilor legale în vederea desfăşurării selectiei de oferte având ca obiect “Echipamente pentru dotarea unităţilor de invatamant” supunem consultării pieţei specificaţiile tehnice aferente caietului de sarcini. Sunt invitaţi să participe la consultări orice experţi independenţi, autorităţi publice sau operatori economici interesaţi de achiziţia mai sus menţionată, procesul de consultare a pieţei...
Premergător realizării demersurilor legale în vederea desfăşurării selectiei de oferte având ca obiect “Echipamente pentru dotarea unităţilor de invatamant” supunem consultării pieţei specificaţiile tehnice aferente caietului de sarcini. Sunt invitaţi să participe la consultări orice experţi independenţi, autorităţi publice sau operatori economici interesaţi de achiziţia mai sus menţionată, procesul de consultare a pieţei fiind derulat în conformitate în conformitate cu prevederile art. 139 – 140 din Legea nr. 98/2016, coroborate cu cele ale art. 18 – 19 din H.G. nr. 395/2016. În sensul celor de mai sus au fost întocmite specificaţiile tehnice aferente caietelor de sarcini incluse în obiectul achiziţiei mai sus menţionate, iar principalul obiectiv în urma derulării acesteia este acela de a: • Determina dacă caietele de sarcini permit iniţierea şi derularea achiziţiei în condiţii concurenţiale; • Obţinere un feedback competitiv privind nivelurile de preţ ale produselor şi serviciilor care urmează să fie contractate în vederea dimensionării aspectelor bugetare pentru anii următori. Din acest punct de vedere, cantităţile solicitate vor fi considerate indicative cu precizarea că, în raport cu cele minime au fost identificate necesităţi certe, existând posibilitatea de suplimentare ulterioară sau de derulare a unor noi achiziţii, în funcţie de disponibilităţile financiare şi de pragurile legale aplicabile la data realizării achiziţiei. Ne rezervam dreptul de a organiza, dacă considera necesar, întâlniri individuale cu fiecare persoana/organizaţie, în cadrul cărora se vor purta discuţii cu privire la opiniile, sugestiile sau recomandările pe care acestea le-au transmis, în conformitate cu prevederile art. 19 alin. (4) din H.G. nr. 394/2016. În cazul deciziei privind organizarea unor asemenea întâlniri, acestea vor fi organizate până la data limită de finalizare a consultărilor. Ca urmare a finalizării procesului de consultare a pieţei, ne rezervăm dreptul de a utiliza sau implementa opiniile, sugestiile sau recomandările primite din partea participanţilor la consultări cu scopul de a definitiva de planificare/pregătire a achiziţiei şi a iniţierii etapei de organizare a procedurii de atribuire, cu precizarea că nu vor fi utilizate sau implementate acele opinii, sugestii sau recomandări despre care se va aprecia că: • Pot avea ca efect denaturarea concurenţei şi/sau încălcarea principiilor nediscriminării şi transparenţei; şi/sau • Nu sunt de natură să asigure satisfacerea necesităţilor obiective şi constrângerilor de natură tehnică, financiară şi/sau contractuală care caracterizează nevoia autorităţii contractante în raport cu care se organizează consultarea.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Implementare sistem de calcul în arhitectură hiperconvergentă” 19.09.18
Este supus consultării conţinutul Caietului de sarcini pentru demararea procedurii de achiziţie contract de servicii de supervizare lucrări - dirigenţie aferente obiectivului “Modernizare magistrale de termoficare aparţinând S.A.C.E.T. Bucureşti, Obiectiv 1 – Obiectiv 5 – 9,17 km". 20.06.23
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru demararea procedurii de achiziţii capacităţi modulare de producere energie termică aferente obiectivului "Modernizarea a 20 de puncte termice folosind capacităţi modulare de producere de energie termică pentru reţeaua de termoficare" 21.05.23
Determinarea valorii estimate pentru încheierea unui contract având ca obiect achiziţia de servicii de efectuare a determinărilor parametrilor ambientali la locul de muncă, pentru punctele de lucru ale PMB. 17.08.23
Servicii si lucrări privind revizuirea, actualizarea şi completarea documentaţiei, servicii de asistenţă tehnică si execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "Restaurare şi punere în valoare a Palatului Voievodal – Curtea Veche" 11.02.24
Este supus consultării conţinutul caietului de sarcini pentru achiziţia serviciilor si lucrarilor privind revizuirea, actualizarea şi completarea documentatiei, servicii de asistenta tehnică si execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii “Refacere şi modernizare Patinoar Mihai Flamaropol" 01.03.23
Erata la anuntul de consultare nr. MC1015529 din 23.06.2021 Lucrari de “procurare, uzinare, transport si montare tablier metalic" la obiectiv Pasaj Doamna Ghica prin prelungirea datei limita si clarificare 20.07.21
Determinarea valorii estimate pentru încheierea unui contract de “Furnizare, montare şi punere în functiune ecrane led (tabelă electronică) pentru obiectivul Arena Naţională" 25.06.23
În vederea desfăşurării activităţiilor în condiţii optime la Arena Naţională, este necesar încheierea unui contract de prestări Servicii de reparaţii, mentenanţă şi întreţinere pentru ansamblul format din sistem informare (tabelă electronică) şi sistem electromecanic special acoperiş retractabil. 26.05.23
Este supus consultării CS servicii de supervizare şi dirigenţie de şantier pentru realizarea lucrărilor aferente obiectivului de investiţii “Refacere şi modernizare Patinoar artificial Mihai Flamaropol şi realizarea de spatii adiacente necesare desfasurarii activitatilor sportive şi de agrement" 11.02.24