Feedback
I.D.: 89133359

Echipamente Multimedia destinate desfasurarii activitatilor educationale si a lucrarilor practice din cadrul Facultatii de Teatru

Data publicarii
10.11.23 Exista 465.109 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32322000-6 30213300-8 30237200-1 30237450-8 30232100-5 32323400-7 38651000-3 30213100-6 30216110-0 31518600-6 32323300-6
Termenul limita pentru depunere:
12.12.23
Pretul estimativ:
864.052,00 RON - 864.052,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.11.23 Publicat la 08.12.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea Contractanta doreste Achizitionarea “ Echipamente Multimedia destinate desfasurarii activitatilor educationale si a lucrarilor practice din cadrul Facultatii de Teatru “ Lot 1 - Computere de birou - 15 buc; - Computer portabil - 6 buc; Lot 2 - Imprimante - 2 buc; - Tablete grafice - 7 buc; - Ochelari holografici - 1 buc; Lot 3 - Scaner portabil 3D -1 buc; - Imprimante - ...
Autoritatea Contractanta doreste Achizitionarea “ Echipamente Multimedia destinate desfasurarii activitatilor educationale si a lucrarilor practice din cadrul Facultatii de Teatru “ Lot 1 - Computere de birou - 15 buc; - Computer portabil - 6 buc; Lot 2 - Imprimante - 2 buc; - Tablete grafice - 7 buc; - Ochelari holografici - 1 buc; Lot 3 - Scaner portabil 3D -1 buc; - Imprimante - 1 buc Lot 4 - Lumini proiectoare - 8 buc; - Proiector teatru - 2 buc; Lot 5 - Controler de lumini - 14 buc; Lot 6 - Mixer digital de sunet - 9 buc; - Boxe active - 2 buc; Lot 5 - Camera video - 2 buc; - Camera de filmat - 1 buc; - Aparat foto - 2 buc; Lot 7 - Videoproiector - 5 buc; - Ecran preoiectie - 2 buc . Clauza Suspensiva : “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul / ofertanţii declaraţi câştigători numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata." Atenţie, termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire este: cu 15 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) şi alin.(2) din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, în mod consolidat tuturor solicitărilor, cu 10 zile înainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa in afara termenelor mentionate mai sus se va considera tardivă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente Multimedia destinate desfasurarii activitatilor educationale si a lucrarilor practice din cadrul Facultatii de Teatru  
Achiziţie de gard împrejmuitor mobil şi mobilier pentru autorităţi în vederea operaţionalizării a două centre integrate de primire migranţi  
,,Achiziţionarea infrastructurii digitale destintate lucrărilor practice şi de măiestrie din cadrul Facultăţii de Film" Lot 1 - Camere digitale pentru cinema Lot 2 - Accesorii camere Cinematografice Lot 3 - Lumini profesionale LED Lot 4 - Echipamente IT Lot 5 - Camere foto - video 06.09.23
,,Achiziționarea infrastructurii digitale destintate lucrărilor practice și de măiestrie din cadrul Facultății de Film”Lot 1 - Camere digitale pentru cinemaLot 2 - Accesorii camere CinematograficeLot 3 - Lumini profesionale LEDLot 4 - Echipamente ITLot 5 - Camere foto - video  
Institutul de Digitizare si Digitalizare a Patrimoniului Artistic - 5 Loturi Lot 1 - Scanner film cu accesorii Lot 2 - Sistem de stocare tip NAS Lot 3 - Costum motion capture cu senzori inertiali Lot 4 - Scanner digitalizare si arhivare A3 + Lot 5 - Sistem de stocarea datelor 16.11.23
Institutul de Digitizare si Digitalizare a Patrimoniului Artistic - 5 LoturiLot 1 - Scanner film cu accesoriiLot 2 - Sistem de stocare tip NASLot 3 - Costum motion capture cu senzori inertiali Lot 4 - Scanner digitalizare si arhivare A3 + Lot 5 - Sistem de stocarea datelor  
Multifunctionale 08.08.22
Aparatura Dentara 2 05.08.22
Aparatura laborator - Farmacie 2 23.08.22
Aparatura laborator - Farmacie 1 16.08.22