Autoritatea Contractanta doreste Achizitionarea “ Echipamente Multimedia destinate desfasurarii activitatilor educationale
si a lucrarilor practice din cadrul Facultatii de Teatru “Lot 1 - Computere de birou - 15 buc; - Computer portabil
- 6 buc;Lot 2 - Imprimante - 2 buc; - Tablete grafice - 7 buc; - Ochelari holografici - 1 buc;Lot 3 - Scaner
portabil 3D -1 buc; - Imp...
Autoritatea Contractanta doreste Achizitionarea “ Echipamente Multimedia destinate desfasurarii activitatilor educationale
si a lucrarilor practice din cadrul Facultatii de Teatru “Lot 1 - Computere de birou - 15 buc; - Computer portabil
- 6 buc;Lot 2 - Imprimante - 2 buc; - Tablete grafice - 7 buc; - Ochelari holografici - 1 buc;Lot 3 - Scaner
portabil 3D -1 buc; - Imprimante - 1 bucLot 4 - Lumini proiectoare - 8 buc; - Proiector teatru - 2 buc;Lot
5 - Controler de lumini - 14 buc; Lot 6 - Mixer digital de sunet - 9 buc; - Boxe active - 2 buc; Lot 5 -
Camera video - 2 buc; - Camera de filmat - 1 buc; - Aparat foto - 2 buc;Lot 7 - Videoproiector - 5 buc;
- Ecran preoiectie - 2 buc .Clauza Suspensiva : “Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată
sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de
alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare
la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile
Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă
precizează că va încheia contractul cu ofertantul / ofertanții declarați câștigători numai în măsura în care fondurile necesare
achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive,
creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire
se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1)
lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție
publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare
pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea
Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă
utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii
pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel
încât, in cazul in care condiția semnării contractului de finanțare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.”
Atenție, termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire este: cu 15 zile inainte de
termenul limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) și alin.(2) din Legea nr. 98/2016,
autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare,
în mod consolidat tuturor solicitărilor, cu 10 zile înainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare
de clarificare transmisa in afara termenelor mentionate mai sus se va considera tardivă.