SPITALUL ORĂȘENESC MOLDOVA NOUA își propune să achiziționeze echipamente medicale, pentru buna desfășurare a activității în
compartimentele din cadrul spitalului, în condiții optime de timp și eficacitate a procesului precum și în deplină siguranță.
Achiziționarea de echipamente medicale noi, vor asigura servicii de calitate pacienților, în deplină siguranță, asigurarea
unor capacități superioare celor exi...
SPITALUL ORĂȘENESC MOLDOVA NOUA își propune să achiziționeze echipamente medicale, pentru buna desfășurare a activității în
compartimentele din cadrul spitalului, în condiții optime de timp și eficacitate a procesului precum și în deplină siguranță.
Achiziționarea de echipamente medicale noi, vor asigura servicii de calitate pacienților, în deplină siguranță, asigurarea
unor capacități superioare celor existente. De asemenea, este anticipată/așteptată diminuarea/scăderea costurilor la nivel
de unitate. Obiectivul general al acestei achiziții îl constituie dotarea cu echipamente medicale a SPITALULUI ORĂȘENESC
MOLDOVA NOUA in vederea cresterii accesibilitatii serviciilor de sanatate pentru populaţia orasului si a localitatilor invecinate
(zona rurale) prin asigurarea de servicii medicale complexe.Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte
de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor
solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.CLAUZA SUSPENSIVAContract de furnizare,
instalare, punere in functiune „Echipamente medicale NECESARE DOTARII SPITALULUI ORĂȘENESC MOLDOVA NOUA” sub CLAUZA SUSPENSIVA:
Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze
suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu
această destinație din fondurile Ministerului Sanatatii, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare
la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile
Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă
precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției
vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele
bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 LUNI de la data aprobarii raportului procedurii, Autoritatea Contractanta,
dupa primirea notificarii cu privire la neacordarea finantarii, isi rezerva dreptul de a nu incheia contractul de achizitie
si de a anula procedura, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212
alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului
de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată
răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent
dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei
proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport
cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva
este de 12 LUNI, astfel încât, in cazul in care condiția privind acordarea finantarii nu este îndeplinita, procedura de atribuire
este anulata. IN ACEST SENS OFERTANTII VOR DEPUNE O DECLARATIE PE PROPIA RASPUNDERE CA SUNT DE ACORD CU ACESTE PREVEDERI,
IN TOTALITATEA LOR.” Lista echipamentelor din cele trei loturi se regaseste mai jos precum si in documentul anexat documentatiei.