Feedback
I.D.: 80875297

Echipamente medicale M.S. (inclusiv instalare şi punere în funcţiune)

Data publicarii
13.04.23 Exista 139.051 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
18.05.23
Pretul estimativ:
9.604.856,09 RON - 9.604.856,09 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 14.04.23 Publicat la 04.05.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov, este o unitate sanitară publică cu personalitate juridică, în subordinea Consiliului Judeţean Braşov, având ca ca obiect de activitate furnizarea de servicii medicale de urgenţă şi îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile Legii 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare. În cadrul acestei proceduri, Spitalul Clinic Ju...
Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov, este o unitate sanitară publică cu personalitate juridică, în subordinea Consiliului Judeţean Braşov, având ca ca obiect de activitate furnizarea de servicii medicale de urgenţă şi îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu prevederile Legii 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare. În cadrul acestei proceduri, Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Braşov îndeplineşte rolul de Autoritate contractantă, respectiv Autoritate contractantă în cadrul Contractului. Scopul prezentei secţiuni a documentaţiei de achiziţie, respectiv orice activitate descrisă într-un anumit capitol din caietul de sarcini şi nespecificată explicit în alt capitol, trebuie interpretată ca fiind menţionată în toate capitolele unde se consideră de către ofertant că aceasta trebuia menţionată pentru asigurarea îndeplinirii obiectului contractului. Cerinţele impuse sunt minimale si obligatorii. Oferta care nu respectă cerinţele obligatorii prevăzute în caietul de sarcini va fi considerată neconformă şi va fi respinsă. Specificaţiile tehnice care indică un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu ori care se referă la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o producţie specifică sau la standarde sunt menţionate doar pentru identificarea cu uşurinţă a caracteristicilor produselor ce urmează a fi achiziţionate şi NU au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici. Aceste specificaţii vor fi întotdeauna considerate ca având menţiunea « sau echivalent ». Clauză suspensivă: Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 24 de luni de la data aprobării raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 24 de luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată." Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor".
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu