ECHIPAMENTE MEDICALE DIN CADRUL PROIECTULUI- Planului Național de Redresare și Reziliență, Pilon V, Componenta 12. Sănătate
- I2.4 Echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale, apelul de proiecte MS-0024LOT . 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.Procedura
de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,în sensul că încheierea contractului de achiziție
p...
ECHIPAMENTE MEDICALE DIN CADRUL PROIECTULUI- Planului Național de Redresare și Reziliență, Pilon V, Componenta 12. Sănătate
- I2.4 Echipamente și materiale destinate reducerii riscului de infecții nosocomiale, apelul de proiecte MS-0024LOT . 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12.Procedura
de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,în sensul că încheierea contractului de achiziție
publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare , semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor
HG 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie
publica/ acordului- cadru din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.In cazul neindeplinirii condiţiei suspensive si rezolutorii,
respectiv în cazul în care contractul de finantare nu se va semna, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a anula
procedura de atribuire în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212
alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului
de achiziție publică, dupa primirea notificarii din partea MIN. SANATATII cu privire la neacordarea finantarii, fiind imposibila
incheierea contractului de achizitie publica, acesta fiind nul de drept. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea
conditiilor speciale de mai sus/ a clauzei suspensive si rezolutorie, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele
prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata
si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar
si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel: - In cazul in care solicitarea
de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SICAP în cadrul termenului-limita de 20 zile înainte de data limita
pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I. din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de
clarificari - raspuns consolidat înainte de data limita de depunere a ofertelor cu 12 zile.