Feedback
I.D.: 47952158

Echipamente medicale, COD CPV 33100000-1

Data publicarii
09.07.20 Exista 722.719 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
16.07.20
 
 
Documente participare:
  1. cs.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Necesitatile obiective in raport cu care se organizeaza consultarea pietei vizeaza, in principal, aspecte referitoare la stabilirea valorii estimate a produselor solicitate, prin caietul de sarcini si a elementelor de cost care formeaza pretul acestor produse. Prima etapa: consultarea se va desfăşura doar în sistem electronic, orice persoană/organizaţie interesată având posibilitatea de a transmite oferta de preţ, opinii, ...
Necesitatile obiective in raport cu care se organizeaza consultarea pietei vizeaza, in principal, aspecte referitoare la stabilirea valorii estimate a produselor solicitate, prin caietul de sarcini si a elementelor de cost care formeaza pretul acestor produse. Prima etapa: consultarea se va desfăşura doar în sistem electronic, orice persoană/organizaţie interesată având posibilitatea de a transmite oferta de preţ, opinii, sugestii sau recomandări cu privire la aspectele supuse consultării, în format scris, utilizând adresa de email achizitii@icfundeni.ro, pana la data de 16.07.2020 A doua etapa: presupune participarea la o sesiune de intalniri cu reprezentantii Institutului Clinic Fundeni a operatorilor economici care au transmis oferte privind consultarea pietei completat cu observatii, propuneri, sugestii pana la data de 16.07.2020 si care isi exprima disponibilitatea de participare la aceasta sesiune de intalniri in data de 17.07.2020 Conform art. 19 alin. 5 din H.G. nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, informatiile cu privire la rezultatul consultarii vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, cel mai tarziu pana la data de 20.07.2020
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente medicale, COD CPV 33100000-1, COD CPV 51410000-9 Identificarea celor mai potrivite/adecvate solutii pentru executarea contractului de furnizare de echipamente medicale si alte produse similare necesare derularii activitatii Institutului Clinic Fundeni 05.06.19
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23
Echipamente pentru dotarea unităţilor de invatamant 10.07.19
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
“Implementare sistem de calcul în arhitectură hiperconvergentă” 19.09.18
Oficiul Naţional al Registrului Comerţului iniţiază o procedură de consultare a pieţe, în vederea achiziţionării de "Servicii de actualizare postgaranţie pentru sistemul Bigdata al ONRC, mentenanţă şi suport tehnic pentru produse software aferente". 16.01.23
Achiziţia serviciilor de depozitare şi gestionare documente şi servicii conexe, pentru Oficiul Naţional al Registrului Comerţului şi oficiile registrului comerţului de pe lângă tribunalele teritoriale cu sediile în fiecare reşedinţă de judeţ 20.08.18