Feedback
I.D.: 36223026

Echipamente medicale, COD CPV 33100000-1, COD CPV 51410000-9 Identificarea celor mai potrivite/adecvate solutii pentru executarea contractului de furnizare de echipamente medicale si alte produse similare necesare derularii activitatii Institutului Clinic Fundeni

Data publicarii
29.05.19 Exista 716.654 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 51410000-9
Termenul limita pentru depunere:
05.06.19
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1006297.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Necesitatile obiective in raport cu care se organizeaza consultarea pietei vizeaza, in principal, aspecte referitoare la stabilirea valorii estimate a produselor solicitate, prin caietul de sarcini si a elementelor de cost care formeaza pretul acestor produse. Prima etapa: consultarea se va desfăşura doar în sistem electronic, orice persoană/organizaţie interesată având posibilitatea de a transmite oferta de preţ, opinii, ...
Necesitatile obiective in raport cu care se organizeaza consultarea pietei vizeaza, in principal, aspecte referitoare la stabilirea valorii estimate a produselor solicitate, prin caietul de sarcini si a elementelor de cost care formeaza pretul acestor produse. Prima etapa: consultarea se va desfăşura doar în sistem electronic, orice persoană/organizaţie interesată având posibilitatea de a transmite oferta de preţ, opinii, sugestii sau recomandări cu privire la aspectele supuse consultării, în format scris, utilizând adresa de email achizitii@icfundeni.ro, pana la data de 06.06.2019. A doua etapa: presupune participarea la o sesiune de intalniri cu reprezentantii Institutului Clinic Fundeni a operatorilor economici care au transmis oferte privind consultarea pietei completat cu observatii, propuneri, sugestii pana la data de 06.06.2019 si care isi exprima disponibilitatea de participare la aceasta sesiune de intalniri in data de 07.06.2019 Conform art. 19 alin. 5 din H.G. nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, informatiile cu privire la rezultatul consultarii vor fi publicate pe site-ul www.e-licitatie.ro, cel mai tarziu pana la data de 10.06.2019
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente medicale, COD CPV 33100000-1 16.07.20
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de dezvoltare software pentru realizarea unui sistem informatic de evaluare a performanţelor profesionale ale funcţionarilor publici în funcţie de competenţe şi performanţe 11.10.24
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii "Servicii de consultanţă în vederea elaborării de studii/analize şi proiecte de acte normative şi acordarea de suport în vederea implementării jalonului 418 şi a jalonului 419 din PNRR." 13.02.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii de consultanţă pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 23.05.23
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii Servicii pentru dezvoltarea şi implementarea platformei interactive şi colaborative pentru managementul standardizat al resurselor umane în administraţia publică centrală (SIMRU) – PNRR. 05.07.23
Colectarea de informaţii necesare pregătirii şi derulării procesului de achiziţii aferent serviciilor de organizare module de formare şi a serviciilor de formare profesională in cadrul proiectului 2.018, cod SMIS 161963. 26.06.24
Erata la Anunţul privind consultarea pieţei nr. MC 1008306/08.11.2019 referitor la achiziţia centralizată de Hardware, cod cpv generic 30210000-4 şi anume computere de birou: cod cpv 30213300-8, computere portabile: cod cpv 30213100-6, tablete pc: cod cpv 30213200-7” 25.11.19
Colectarea de informatii necesare pregatirii si derularii procesului de achizitii servicii de organizare evenimente, informare, promovare, publicitate şi conexe care se vor derula în implementarea jaloanelor 177,185, 416, 417, 418, 419 - PNRR 22.05.23
Erată anunţ de consultare a pieţei MC1009686 referitor la achiziţia centralizată pentru furnizarea de combustibili pentru parcul auto al utilizatorilor benzină şi motorină pe bază de carduri, coduri CPV: 30163100-0, 09132100-4, 09134200-9 21.04.20
Echipamente pentru dotarea unităţilor de invatamant 10.07.19