Feedback
I.D.: 66644062

ECHIPAMENTE LABORATOR STAP Numar de identificare POIM-SM-CF-03

Data publicarii
27.02.22 Exista 74.316 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
38424000-3
Termenul limita pentru depunere:
27.04.22
Pretul estimativ:
1.075.160,00 RON - 1.075.160,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.02.22 Publicat la 03.03.22 Publicat la 05.03.22
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul acestui contract îl reprezintă furnizarea, testarea, montarea, instalarea şi asigurarea funcţionării echipamentelor de laborator STAP. Se va achizitiona: Cromatograf de gaze - 1 bucata + Injector cu vaporizare în program de temperatură (PTV), Injector tip split/splitless, Sistem automat de injecţie a probelor (autosampler), Spectrometru de masă triplu cuadrupol MS/MS, Software, Computer şi monitor, Sistemul au...
Obiectivul acestui contract îl reprezintă furnizarea, testarea, montarea, instalarea şi asigurarea funcţionării echipamentelor de laborator STAP. Se va achizitiona: Cromatograf de gaze - 1 bucata + Injector cu vaporizare în program de temperatură (PTV), Injector tip split/splitless, Sistem automat de injecţie a probelor (autosampler), Spectrometru de masă triplu cuadrupol MS/MS, Software, Computer şi monitor, Sistemul automat de extracţie în fază solidă Echipamentele care se vor achiziţiona, vor permite analizarea mult mai complexă a calităţii apei, care va contribuii la îmbunătăţirea şi eficientizarea monitorizării calităţii apei potabile, pentru determinarea diferitelor clase de pesticide, trihalometani, hidrocarburi policiclice aromatice, tetracloretan, tricloretenă, etc. Specificatiile tehnice minime solicitate de Entitatea contractanta se regasesc in caietul de sarcini. Durata contractului = minimum 37 luni, de la data semnarii contractului, până la data îndeplinirii obligaţiilor contractuale ce cad în sarcina părţilor. Durata contractului cuprinde: perioada de livrare = 12 luni + recepţia produsului = 1 lună şi perioada de garanţie pentru produsul livrat = minimum 24 luni, până la data îndeplinirii obligaţiilor contractuale ce cad în sarcina părţilor. In conformitate cu prevederile art.172, alin.(1) din Legea nr.99/2016, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenelor-limită stabilite de entitatea contractantă. Entitatea contractanta stabileste 1 (un) termen limita de solicitari/raspuns la solicitari de clarificari: - 28 zile pentru solicitari de clarificari/14 zile pentru raspuns la solicitari de clarificari, inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art.29, alin.(3) din HG nr.394/2016, entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, si anume 28 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu