Feedback
I.D.: 86351137

ECHIPAMENTE LABORATOR DIVERSE

Data publicarii
30.08.23 Exista 804.102 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33191000-5
Termenul limita pentru depunere:
04.10.23
Pretul estimativ:
4.237.314,00 RON - 4.237.314,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini.PDF
  2. formulare.PDF
  3. clauze contractuale.PDF
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ACHIZITIE Aparat mobil pentru biodecontaminare prin vaporizare - 5 buc; Sistem sterilizare si distrugere deseuri medicale - 3 buc; Sistem de spectrometrie de masa MALDI-TOF - 1 buc conform caiet sarcini si documente atasate - in cadrul proiectului "Dotarea IUBCV "Prof. Dr. C.C. Iliescu" cu echipamente şi materiale destinate prevenirii,diagnosticului si tratamentului infectiilor asociate asistenţei medicale" finantat prin: ...
ACHIZITIE Aparat mobil pentru biodecontaminare prin vaporizare - 5 buc; Sistem sterilizare si distrugere deseuri medicale - 3 buc; Sistem de spectrometrie de masa MALDI-TOF - 1 buc conform caiet sarcini si documente atasate - in cadrul proiectului "Dotarea IUBCV "Prof. Dr. C.C. Iliescu" cu echipamente şi materiale destinate prevenirii,diagnosticului si tratamentului infectiilor asociate asistenţei medicale" finantat prin: PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ-Pilonul V: Sănătate şi rezilienţă instituţională. INVESTIŢIA: I2. Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice I2. Dezvoltarea infrastructurii spitaliceşti publice. Investiţia specifică: I2.4. Echipamente şi materiale destinate reducerii riscului de infecţii nosocomiale Precizam ca: Data limită de raspuns la solicitarile de clarificari : in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, conf.art 161 din L98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor – 20 zile Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa unei clauze suspensive care prevede posibilitatea de anulare a procedurii de atribuire a contractului, în conformitate cu prevederile legale - Legea privind aprobarea Ordonanţei Guvernului nr. 27/2017 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 40/2015. Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea/ semnarea contractului de furnizare este conditionată de obţinerea fondurilor necesare achiziţiei echipamentelor ce fac obiectul achizitiei In conf. cu INSTRUCŢIUNEA nr. 1/13.06.2023 privind colectarea informaţiilor beneficiarului real la momentul depunerii ofertei în cadrul procedurilor de achiziţie publică, destinatarii finali ai fondurilor, contractanţii, subcontractanţii şi terţii susţinători, după caz, au obligaţia de a transmite datele şi informaţiile cu privire la beneficiarii reali ai fondurilor alocate din PNRR, conform prevederilor Directivei (UE) 2015/849 a Parlamentului European şi a Consiliului din 20 mai 2015 privind prevenirea utilizării sistemului financiar în scopul spălării banilor sau finanţării terorismului, de modificare a Regulamentului (UE) nr. 648/2012 al Parlamentului European şi al Consiliului şi de abrogare a Directivei 2005/60/CE a Parlamentului European şi a Consiliului şi a Directivei 2006/70/CE a Comisiei, înainte semnării contractelor de achiziţie publică şi a contractelor comerciale şi că aceştia si-au insusit prevederile articolelor 56 si 57 din Legea nr. 129 din 11 iulie 2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului modificată şi completată prin Legea 315/2021, în particular obligaţia actualizării informaţiilor de fiecare dată când are loc o modificare a acestora, sub rezerva aplicării sancţiunilor contravenţionale şi a dizolvării societăţii.În acest sens, toate ofertele depuse vor conţine documentele justificative privind informaţiile aferente beneficiarului real, pentru ofertanţii (contractanţi, asociaţi şi subcontractanţi) participanţi la procedura de achiziţie (aceste cerinte obligatorii sunt detaliate in caietul de sarcini).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu