Furnizare Echipamente IT, necesare în cadrul proiectului "Transilvania Digital Innovation Hub (TDIH)", Cod SMIS 161789, conform caietului de sarcini.
-Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
-Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de de...
Furnizare Echipamente IT, necesare în cadrul proiectului "Transilvania Digital Innovation Hub (TDIH)", Cod SMIS 161789, conform caietului de sarcini.
-Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
-Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 7 zile.
Specificaţiile tehnice care indică o anumită origine, sursă, producţie, un procedeu special, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricare sunt menţionate doar pentru identificarea cu uşurinţă a tipului de produs şi nu are ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse, aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea "sau echivalent" cu excepţia situaţiei unde se specifică altceva.
Se vor achizitiona urmatoarele:
LOT NR. 1 - DENUMIRE: Computer portabil tip 1 - 2 buc.
LOT NR. 2 - DENUMIRE: Computer portabil tip 2 - 1 buc.
LOT NR. 3 - DENUMIRE: Computer portabil tip 3 - 1 buc.
LOT NR. 4 - DENUMIRE: Sasiu R760 - 1 buc.
LOT NR. 5 - DENUMIRE: Componenta de procesare - 2 buc.
LOT NR. 6 - DENUMIRE: Modul memorie RAM – 2 buc.
LOT NR. 7 - DENUMIRE: Modul de alimentare – 1 buc.
LOT NR. 8 - DENUMIRE: Adaptor acces dual port – 1 buc.
LOT NR. 9 - DENUMIRE: Placa GPU – 1buc.
Garantia de participare totala: 924.35 lei.
Lot 1 – 237.81 RON,
Lot 2 – 104.54 RON,
Lot 3 – 42 RON,
Lot 4 – 175.00 RON,
Lot 5 – 92.00 RON,
Lot 6 – 51.00 RON,
Lot 7 – 50.00 RON,
Lot 8 – 22.00 RON,
Lot 9 – 150.00 RON
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita de depunere ale ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere ale ofertelor este de 7 zile.