Contractul ce se doreşte a fi atribuit in baza prezentei proceduri va viza achiziţia de Echipamente IT, in conformitate cu specificatiile identificate in Caietul de sarcini, respectiv HDD Extern - 5 bucati, Laptop - 5 bucati, Multifuncţională A3 - 1 bucata,Sistem de videoconferinţă - 1bucata.
Valoarea totala estimată de 48.441,14lei defalcată astfel:
- HDD Extern – 2.642,86 lei, la care se adaugă TVA;
- Laptop –16.806...
Contractul ce se doreşte a fi atribuit in baza prezentei proceduri va viza achiziţia de Echipamente IT, in conformitate cu specificatiile identificate in Caietul de sarcini, respectiv HDD Extern - 5 bucati, Laptop - 5 bucati, Multifuncţională A3 - 1 bucata,Sistem de videoconferinţă - 1bucata.
Valoarea totala estimată de 48.441,14lei defalcată astfel:
- HDD Extern – 2.642,86 lei, la care se adaugă TVA;
- Laptop –16.806,72 lei, la care se adaugă TVA
- Multifuncţional color A3 – 10.084,03 lei, la care se adaugă TVA;
- Sistem de videoconferinţă –18.907,56 - lei, la care se adaugă TVA.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 5 zile, inainte de data limita de depunere a ofertelor
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: in a 2 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor