Contractul/contractele ce se doreşc a fi atribuite in baza prezentei proceduri va/vor viza achiziţia de Echipamente IT, in conformitate cu specificatiile identificate in Caietul de sarcini, respectiv:
Lot 1: HDD Extern - 5 bucati, Laptop - 5 bucati, Multifuncţională A3 - 1 bucata,
Lot 2: Sistem de videoconferinţă - 1 bucata.
Valoarea totala estimată de 48.441,14 lei defalcată astfel:
Lot 1: 29.533,58 lei:
- HDD Extern ...
Contractul/contractele ce se doreşc a fi atribuite in baza prezentei proceduri va/vor viza achiziţia de Echipamente IT, in conformitate cu specificatiile identificate in Caietul de sarcini, respectiv:
Lot 1: HDD Extern - 5 bucati, Laptop - 5 bucati, Multifuncţională A3 - 1 bucata,
Lot 2: Sistem de videoconferinţă - 1 bucata.
Valoarea totala estimată de 48.441,14 lei defalcată astfel:
Lot 1: 29.533,58 lei:
- HDD Extern – 2.642,85 lei, la care se adaugă TVA;
- Laptop – 16.806,70 lei, la care se adaugă TVA
- Multifuncţional color A3 – 10.084,03 lei, la care se adaugă TVA;
Lot 2: Sistem de videoconferinţă – 18.907,56 - lei, la care se adaugă TVA.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 5 zile, inainte de data limita de depunere a ofertelor
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: in a 2 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor