Achizitionarea de:
Lot nr. 1- Laptop I7 sau echivalent, cantitate= 2 bucati, valoare estimata =12545.38 lei fara TVA.
Lot nr. 2- Videoproiector, cantitate= 1 bucata, valoare estimata =2521 lei fara TVA.
Lot nr. 3-Pointer, cantitate=5 bucati, valoare estimata =1050.4 lei fara TVA.
Lot nr. 4- Multifunctional A3, cantitate=1 bucata, valoare estimata =4201.68 lei fara TVA.
Lot nr. 5- Blu-ray writer, cantitate=2 bucati, valoare ...
Achizitionarea de:
Lot nr. 1- Laptop I7 sau echivalent, cantitate= 2 bucati, valoare estimata =12545.38 lei fara TVA.
Lot nr. 2- Videoproiector, cantitate= 1 bucata, valoare estimata =2521 lei fara TVA.
Lot nr. 3-Pointer, cantitate=5 bucati, valoare estimata =1050.4 lei fara TVA.
Lot nr. 4- Multifunctional A3, cantitate=1 bucata, valoare estimata =4201.68 lei fara TVA.
Lot nr. 5- Blu-ray writer, cantitate=2 bucati, valoare estimata =1176.48 lei fara TVA.
Lot nr. 6- Sistem all in one(PC+soft operare), cantitate=1 bucata, valoare estimata =7142.86lei fara TVA.
Lot nr. 7- Hard-disk extern 3.5, cantitate=1 bucata, valoare estimata =588.24 lei fara TVA.
Lot nr. 8- Soft editare foto-video, cantitate=1 bucata, valoare estimata =3361.34 lei fara TVA.
Lot nr. 9-Router wireless, cantitate=2 bucati, valoare estimata =420.16 lei fara TVA.
Lot nr. 10- Sistem virtual meeting rooms, cantitate=1 bucata, valoare estimata =25210 lei fara TVA.
Lot nr. 11- Laptop, cantitate=3 bucati, valoare estimata =12515.55 lei fara TVA.
Lot nr. 12- Rucsac tip laptop, cantitate=2 bucati, valoare estimata =285.72 lei fara TVA.
Lot nr. 13- Hard-disk extern 2.5, cantitate=2 bucati, valoare estimata =436.98 lei fara TVA.
Lot nr. 14- Geanta tebleta, cantitate=3 bucati, valoare estimata =113.46 lei fara TVA.
Lot nr. 15- Tableta, cantitate=3 bucati, valoare estimata =8823.54 lei fara TVA.
Lot nr. 16- Software mindjet 2020, cantitate=1 bucata, valoare estimata =2000 lei fara TVA.
Lot nr. 17- Pachete software pentru creare de documente/posta electronica, cantitate=5 bucati, valoare estimata =2250 lei fara TVA.
Specificatiile tehnice sunt specificate in caietul de sarcini aferent documentatiei de atribuire.
Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanţii pot solicita clarificări= 15 zile.
Numărul de zile calendaristice înaintea termenului limită de primire a Ofertelor la care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare primite de la operatorii economici interesaţi=10 zile
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).