Feedback
I.D.: 40660549

Echipamente IT si accesorii de birou - PROIECT SIPOCA 629

Data publicarii
11.12.19 Exista 924.516 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30210000-4
Termenul limita pentru depunere:
12.12.19
Pretul estimativ:
43.554,00 RON - 43.554,00 RON
Documente participare:
  1. PACHET ECHIPAMENTE IT SI PACHET ACCESORII DE BIROU.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie echipamente IT si accesorii de birou necesare asigurării managementului proiectului "Ghidul specializărilor expertizei tehnice judiciare" (cod SIPOCA 639, cod SMIS 126229), finanţat prin Programul Operaţional "Capacitate Administrativă" 2014-2020 (Pachet 1 echipamente IT - Laptop - 1 buc (cu licenţe de tip Office pentru laptop inclusa), imprimantă multifuncţionala - 1 buc, imprimanta cu toner de rezerva - 2 buc, P...
Achizitie echipamente IT si accesorii de birou necesare asigurării managementului proiectului "Ghidul specializărilor expertizei tehnice judiciare" (cod SIPOCA 639, cod SMIS 126229), finanţat prin Programul Operaţional "Capacitate Administrativă" 2014-2020 (Pachet 1 echipamente IT - Laptop - 1 buc (cu licenţe de tip Office pentru laptop inclusa), imprimantă multifuncţionala - 1 buc, imprimanta cu toner de rezerva - 2 buc, PC - 3 buc (cu licenţe de tip Office inclusă) si Pachet 2 – accesorii de birou - Hard Disk Extern 4 buc; - Switch 2 buc; - maşina calcul cu bandă - 4 buc; – Telefon - 2 buc; - Distrugător de documente- 1 buc; - Aparat de indosariat 1 buc; conform cerintelor din anexa atasata prezentului anunt publicitar. Termenul de livrare: maxim 20 decembrie 2019. NU se acceptă produse resigilate. CLAUZE SPECIALE: Sancţiuni pentru neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor: În cazul în care, din vina sa exclusivă, Furnizorul nu reuşeşte să-şi execute obligaţiile asumate, atunci Achizitorul are dreptul de a deduce ca penalitaţi o sumă echivalentă cu o cotă procentuală din preţul produselor nelivrate de 0,2% pe zi de întârziere, până la îndeplinirea efectivă a obligaţiilor. Plata se va face cu O.P. în contul de trezorerie al operatorului economic, în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii, daca aceasta dată este ulterioară recepţiei serviciilor, în caz contrar termenul curgând de la data recepţiei serviciilor. În cazul în care Achizitorul nu îşi onorează, în mod culpabil, obligaţiile în termenul prevăzut la pct. de mai sus, atunci acestuia îi revine obligaţia de a plăti, cu titlul de dobânda penalizatoare, o sumă echivalentă cu o cotă procentuală de 0.2% pe zi, de la data la care obligaţiile trebuiau a fi îndeplinite până la îndeplinirea efectivă a acestora.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu