Feedback
I.D.: 65398209

Echipamente IT pentru studenţi, profesori şi dotarea laboratoarelor în cadrul proiectului cu titlul: Creşterea accesului studenţilor universităţii la educaţie online, UNITEC", cod SMIS 145705

Data publicarii
22.01.22 Exista 123.520 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30195200-4 30213100-6 30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
28.02.22
Pretul estimativ:
842.094,00 RON - 842.094,00 RON
Documente participare:
  1. Formular propunere financiara echipamente IT ianuarie 2022 -semnat.xlsx
  2. FisaDate_DF1135860.pdf
  3. Formulare DIVERSE echipamente IT ianuarie 2022-semnat.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de Echipamente IT pentru studenţi, profesori şi dotarea laboratoarele în cadrul proiectului cu titlul: Creşterea accesului studenţilor universităţii la educaţie online, UNITEC", cod SMIS 145705, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mo...
Achizitia de Echipamente IT pentru studenţi, profesori şi dotarea laboratoarele în cadrul proiectului cu titlul: Creşterea accesului studenţilor universităţii la educaţie online, UNITEC", cod SMIS 145705, conform specificatiilor din caietul de sarcini. Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 20 zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare: în a 11 zi înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Finalizarea procedurii de atribuire prin încheierea contractului de achiziţie publică este supusă următoarei condiţii suspensive, ce va opera pentru o perioada de maxim 4 luni de la data limită a depunerii ofertei. Încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea finanţării în cadrul Proiectului POC/882/2/4, Id 145705, cu titlul: Creşterea accesului studenţilor universităţii la educaţie online - UNITEC, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, şi cu respectarea dispoziţiilor Hotărârii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. În cazul în care, indiferent de motive, obţinerea finanţării în cadrul Proiectului POC/882/2/4, Id 145705, cu titlul: Creşterea accesului studenţilor universităţii la educaţie online - UNITEC nu se realizează, autoritatea contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă şi/sau ME nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractanta şi/sau ME au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Echipamente IT pentru studenţi, profesori şi dotarea laboratoarele în cadrul proiectului cu titlul: Creşterea accesului studenţilor universităţii la educaţie online, UNITEC", cod SMIS 145705. 17.09.21
"Instrumente de evidenţă online a studenţilor (a şcolarităţii şi a activităţilor didactice şi de evaluare) (1), în cadrul proiectului cu titlul: Digitalizarea pentru viitorul educaţiei şi cercetării în Universitatea Dunărea de Jos din Galaţi", cod 2033414941. 27.11.23
„Instrumente de evidență online a studenților (a școlarității și a activităților didactice și de evaluare) (1), în cadrul proiectului cu titlul: Digitalizarea pentru viitorul educației și cercetării în Universitatea Dunărea de Jos din Galați", cod 2033414941.  
Echipamente IT necesare în cadrul proiectului de cercetare "Măsuri active pentru creşterea participării la învăţământul terţiar antreprenorial a studenţilor din medii defavorizate Antre_S" POCU/379/6/2.1/124388 17.01.22
Echipamente IT necesare în cadrul proiectului de cercetare "Măsuri active pentru creşterea participării la învăţământul terţiar antreprenorial a studenţilor din medii defavorizate Antre_S" POCU/379/6/2.1/124388 17.01.22
Servicii de editare şi tipărire ghid în cadrul proiectului POCU/379/6/2.1/124388 25.01.22
PONTON DE ACOSTARE LA DUNĂRE PENTRU UNIVERSITATEA "DUNĂREA DE JOS" DIN GALAŢI 20.03.23
Carne de pui şi lactate 16.06.22
Echipamente pentru utilarea cantinelor studentesti 26.04.22
Lucrări pentru racordarea la reţeaua electrică a locului de consum permanent Cămin studenţesc str. Florilor nr. 2 04.07.22