Feedback
I.D.: 64252722

Echipamente IT pentru DRDP Cluj

Data publicarii
17.12.21 Exista 234.952 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 30213100-6 42123400-1 32323100-4 72254100-1
Termenul limita pentru depunere:
28.12.21
Pretul estimativ:
171.809,00 RON - 171.809,00 RON
Documente participare:
  1. Contract model Echipamente IT.PDF
  2. FisaDate_DF1133375.pdf
  3. Formulare .doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
"Echipamente IT pentru DRDP Cluj": LOT 1 PC cu sistem de operare, LOT 2 Laptop, LOT 3 Compresor de aer portabil, LOT 4 Monitor LED 27" Full HD, 75Hz si LOT 5 Tester CCTV si Monitor testare camera video. (Achizitie reluata pentru loturile neajudecate la anuntul de participare simplificat nr. SCN1096113/01.11.2021) Descrierea produselor este disponibila in Caietul de Sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire...
"Echipamente IT pentru DRDP Cluj": LOT 1 PC cu sistem de operare, LOT 2 Laptop, LOT 3 Compresor de aer portabil, LOT 4 Monitor LED 27" Full HD, 75Hz si LOT 5 Tester CCTV si Monitor testare camera video. (Achizitie reluata pentru loturile neajudecate la anuntul de participare simplificat nr. SCN1096113/01.11.2021) Descrierea produselor este disponibila in Caietul de Sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit prevederilor art. 221 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, cu conditia ca aceasta sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin. 7 adica sa nu reprezinte o modificare substantiala. A.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este in a 3 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Echipamente si material PSI, truse medicale si consumabile pentru acestea, pentru DRPD CLUJ conform CCM/2022" 14.12.23
Acord cadru-48 luni- Emailuri( vopsele), grunduri si diluanti pentru D.R.D.P. Cluj 27.06.24
Liant hidraulic stabilizare agregate naturale si pamanturi pentru DRDP Cluj - ACORD - CADRU 2 ANI 20.11.24
SUSPENDATA - ,, Servicii de intretinere curenta pe timp de iarna, An I – An IV a drumurilor nationale din administrarea DRDP Cluj – Lot 1 A3 CAMPIA TURZII – BORS, LOT 2 A10 TURDA SEBES, LOT 3 - SDN CLUJ, LOT 4 SDN BISTRITA, LOT 5 SDN ORADEA, LOT 6 SDN BAIA MARE, LOT 7 SDN ALBA, LOT 8 SDN SATU MARE şi LOT 9 SDN ZALAU – Acord cadru 31.05.24
,, Servicii de intretinere curenta pe timp de iarna, An I – An IV a drumurilor nationale din administrarea DRDP Cluj – Lot 1 A3 CAMPIA TURZII – BORS, LOT 2 A10 TURDA SEBES, LOT 3 - SDN CLUJ, LOT 4 SDN BISTRITA, LOT 5 SDN ORADEA, LOT 6 SDN BAIA MARE, LOT 7 SDN ALBA, LOT 8 SDN SATU MARE şi LOT 9 SDN ZALAU – Acord cadru 31.05.24
,, Servicii de intretinere curenta pe timp de iarna, An I – An IV a drumurilor nationale din administrarea DRDP Cluj – Lot 1 A3 CAMPIA TURZII – BORS, LOT 2 A10 TURDA SEBES, LOT 3 - SDN CLUJ, LOT 4 SDN BISTRITA, LOT 5 SDN ORADEA, LOT 6 SDN BAIA MARE, LOT 7 SDN ALBA, LOT 8 SDN SATU MARE și LOT 9 SDN ZALAU – Acord cadru 31.05.24
,, Servicii de intretinere curenta pe timp de iarna, An I – An IV a drumurilor nationale din administrarea DRDP Cluj – Lot 1 A3 CAMPIA TURZII – BORS, LOT 2 A10 TURDA SEBES, LOT 3 - SDN CLUJ, LOT 4 SDN BISTRITA, LOT 5 SDN ORADEA, LOT 6 SDN BAIA MARE, LOT 7 SDN ALBA, LOT 8 SDN SATU MARE și LOT 9 SDN ZALAU – Acord cadru 09.09.24
Acord cadru-48 luni- Emailuri( vopsele), grunduri si diluanti pentru D.R.D.P. Cluj 27.06.24
Acord cadru-48 luni- Emailuri( vopsele), grunduri si diluanti pentru D.R.D.P. Cluj 27.06.24
Liant hidraulic stabilizare agregate naturale si pamanturi pentru DRDP Cluj - ACORD - CADRU 2 ANI 20.11.24