Feedback
I.D.: 70442051

,,Echipamente IT - Laptop (licenta inclusa) + Imprimanta scaner" - în cadrul proiectului "Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă!" – POCU 465/4/4/128038 – Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin - partener 13.

Data publicarii
23.06.22 Exista 67.222 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Pretul estimativ:
11.344,55 RON - 11.344,55 RON
 
 
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul procedurii de achiziţie publică îl constituie achiziţionarea de ,, Echipamente IT - Laptop (licenta inclusa) + Imprimanta scaner" – în cadrul proiectului "Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă!" – POCU 465/4/4/128038 – Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin - partener 13." Produsele necesare sunt conform cerinţelor prevazute în cadrul Caietului de sarcini. • Laptop ( cu...
Obiectul procedurii de achiziţie publică îl constituie achiziţionarea de ,, Echipamente IT - Laptop (licenta inclusa) + Imprimanta scaner" – în cadrul proiectului "Venus – Împreună pentru o viaţă în siguranţă!" – POCU 465/4/4/128038 – Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Caraş-Severin - partener 13." Produsele necesare sunt conform cerinţelor prevazute în cadrul Caietului de sarcini. • Laptop ( cu licenţa inclusa) – 3 bucati - Valoare estimată lei fără TVA: 8.823,54 lei • Imprimanta scaner - 1 bucata - Valoare estimată lei fără TVA: 2.521,01 lei Total valoare estimata: 11.344,55 lei fără TVA. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate autorităţii contractante în termenul de la punctul I.3, termenul limită în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7. Raspunsul autoritatii contractante se va transmite nu mai tarziu de a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu