Prin Proiect, Autoritatea Contractantă îşi propune realizarea unor investiţii integrate şi complementare în ceea ce priveşte creşterea capacităţii administrative a instituţiei prin simplificarea procedurilor administrative şi digitalizarea serviciilor publice furnizate către cetăţeni în baza competenţelor exclusive ale instituţiei – măsuri al căror beneficiar final va fi cetăţeanul.
De asemenea, în urma implementării activ...
Prin Proiect, Autoritatea Contractantă îşi propune realizarea unor investiţii integrate şi complementare în ceea ce priveşte creşterea capacităţii administrative a instituţiei prin simplificarea procedurilor administrative şi digitalizarea serviciilor publice furnizate către cetăţeni în baza competenţelor exclusive ale instituţiei – măsuri al căror beneficiar final va fi cetăţeanul.
De asemenea, în urma implementării activităţilor propuse prin proiect, urmărim ca instituţia să devină un caz de bune practici în ceea ce priveşte guvernanţa digitală în administraţia publică locală.
In acest sens Judeţul Vaslui, având în vedere dotarea necorespunzătoare şi insuficientă cu echipamente IT la nivelul aparatului de specialitate a identificat ca nevoie şi a inclus în bugetul proiectului achiziţia a 33 de echipamente IT - computere de birou tip All in one.
Furnizarea acestor produse va contribui la dotarea corespunzătoare a locurilor/posturilor de echipate necorespunzător/sau lipsă de la nivelul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Vaslui. Prin echipamentele propuse a se achiziţiona se urmăreşte obţinerea unei infrastructuri moderne care să uşureze şi să faciliteze digitalizarea proceselor şi procedurilor de lucru, permite rularea în condiţii optime, de calitate şi securitate a aplicaţiilor instituţiei şi asigura baza suport pentru utilizarea şi administrarea soluţiei informatice personalizate la nivel de proiect.
NOTĂ: In Documentatia de atribuire orice referiri la un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu, la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie specifică, norme, standarde, certificare, autorizare etc., vor fi considerate ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent".
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.