Feedback
I.D.: 70559194

Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus

Data publicarii
27.06.22 Exista 741.488 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6 32330000-5 30232000-4 38520000-6 48820000-2 48310000-4 48761000-0
Pretul estimativ:
1.000,00 RON - 1.000,00 RON
11.000,00 RON - 11.000,00 RON
1.000,00 RON - 1.000,00 RON
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
30.000,00 RON - 30.000,00 RON
40.500,00 RON - 40.500,00 RON
63.000,00 RON - 63.000,00 RON
10.500,00 RON - 10.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
8. Lot 8 – Reportofon – 2 buc., Obiectivul general al prezentei achiziţii îl constituie achiziţionarea de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 8 – Reportofon – 2 buc., cod CPV 32330000-5 - Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2) pentru implementarea proiectului "Dezvoltarea capacităţii României ca stat donator de asistenţă oficială pentru dezvoltare şi asistenţă umani...
8. Lot 8 – Reportofon – 2 buc., Obiectivul general al prezentei achiziţii îl constituie achiziţionarea de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 8 – Reportofon – 2 buc., cod CPV 32330000-5 - Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2) pentru implementarea proiectului "Dezvoltarea capacităţii României ca stat donator de asistenţă oficială pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară – instrument integrat RoAID: planificare, dezvoltare, implementare şi evaluare" - Cod apel: POCA/627/1/1/Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică ce optimizează procesele decizionale orientate către cetăţeni şi mediul de afaceri în concordanţă cu SCAP – Cod proiect 135024, în funcţie de necesităţi şi în limita BVC aprobat pentru anul 2022, din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare bugetul de stat - finanţare externă nerambursabilă - 58.02.02 / finanţare naţională - 58.02.01, conform caietului de sarcini, astfel: j) achiziţionarea de Reportofon - 2 buc., cod CPV 32330000-5 - Aparate audio şi video de înregistrare şi redare (Rev.2) – Lista de activităţi: A.3 Elaborarea politicii publice în domeniul cooperării internaţionale pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară; Subactivitatea: A.3.1 Realizarea unei analize diagnostic privind funcţionarea sistemului naţional de acordare a asistenţei oficiale; Categorie cheltuială eligibilă: 28 - cheltuieli de tip FEDR; Subcategorie cheltuială eligibilă: 99 - cheltuieli de tip FEDR, prevăzută în Acordul de Finanţare, Reportofon. - Necesare în vederea desfăşurării activităţii de cercetare, interviurile urmând a fi înregistrate. Menţionăm că, în momentul de faţă, membrii echipei de implementare şi experţii care vor fi contractaţi în afara organigramei RoAid, pe proiectul mai sus menţionat, la pct. 2 din Caietul de sarcini, nu au în proprietate un necesar optim de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 8 – Reportofon – 2 buc. Achiziţia este în concordanţă cu efortul Agenţiei în vederea desfăşurării activităţii specifice. Număr zile calendaristice până la care se pot solicita clarificări de către operatorii economici interesaţi de accesul la procedura de atribuire, înainte de data limită de depunere a ofertelor este: 8 (opt) zile. RoAid va răspunde în mod clar şi complet, prin publicarea răspunsului consolidat la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare adresate de către operatorii economici: în a 4-a zi dinainte de data limită de depunere a ofertelor. RoAid va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate până la termenul-limită sus-menţionat. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).. 5. Lot 5 – Imprimantă – 1 buc., Obiectivul general al prezentei achiziţii îl constituie achiziţionarea de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 5 – Imprimantă – 1 buc., cod CPV 30232000-4 - Echipament periferic (Rev.2) pentru implementarea proiectului "Dezvoltarea capacităţii României ca stat donator de asistenţă oficială pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară – instrument integrat RoAID: planificare, dezvoltare, implementare şi evaluare" - Cod apel: POCA/627/1/1/Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică ce optimizează procesele decizionale orientate către cetăţeni şi mediul de afaceri în concordanţă cu SCAP – Cod proiect 135024, în funcţie de necesităţi şi în limita BVC aprobat pentru anul 2022, din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare bugetul de stat - finanţare externă nerambursabilă - 58.02.02 / finanţare naţională - 58.02.01, conform caietului de sarcini, astfel: i) achiziţionarea de Imprimantă - 1 buc., cod CPV 30232000-4 - Echipament periferic (Rev.2) – Lista de activităţi: A.3 Elaborarea politicii publice în domeniul cooperării internaţionale pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară; Subactivitatea: A.3.1 Realizarea unei analize diagnostic privind funcţionarea sistemului naţional de acordare a asistenţei oficiale; Categorie cheltuială eligibilă: 28 - cheltuieli de tip FEDR; Subcategorie cheltuială eligibilă: 99 - cheltuieli de tip FEDR, prevăzută în Acordul de Finanţare, Imprimanta - Activitatea de cercetare desfăşurată în cadrul activităţii de realizare a unei analize diagnostic presupune în multe dintre etapele sale şi imprimarea materialelor. Este necesară arhivarea şi în format fizic pentru toate demersurile de cercetare întreprinse, respectiv a transcripturilor interviurilor, copii ale chestionarelor completate în cadrul activităţii de sondare, etc. Menţionăm că, în momentul de faţă, membrii echipei de implementare şi experţii care vor fi contractaţi în afara organigramei RoAid, pe proiectul mai sus menţionat, la pct. 2 din Caietul de sarcini, nu au în proprietate un necesar optim de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 5 – Imprimantă – 1 buc. Achiziţia este în concordanţă cu efortul Agenţiei în vederea desfăşurării activităţii specifice. Număr zile calendaristice până la care se pot solicita clarificări de către operatorii economici interesaţi de accesul la procedura de atribuire, înainte de data limită de depunere a ofertelor este: 8 (opt) zile. RoAid va răspunde în mod clar şi complet, prin publicarea răspunsului consolidat la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare adresate de către operatorii economici: în a 4-a zi dinainte de data limită de depunere a ofertelor. RoAid va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate până la termenul-limită sus-menţionat. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).. 7. Lot 7 – Scanner portabil – 2 buc., Obiectivul general al prezentei achiziţii îl constituie achiziţionarea de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 7 – Scanner portabil – 2 buc., cod CPV 38520000-6 - Scanere (Rev.2) pentru implementarea proiectului "Dezvoltarea capacităţii României ca stat donator de asistenţă oficială pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară – instrument integrat RoAID: planificare, dezvoltare, implementare şi evaluare" - Cod apel: POCA/627/1/1/Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică ce optimizează procesele decizionale orientate către cetăţeni şi mediul de afaceri în concordanţă cu SCAP – Cod proiect 135024, în funcţie de necesităţi şi în limita BVC aprobat pentru anul 2022, din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare bugetul de stat - finanţare externă nerambursabilă - 58.02.02 / finanţare naţională - 58.02.01, conform caietului de sarcini, astfel: b) achiziţionarea de Scanner portabil - 2 buc., cod CPV 38520000-6 - Scanere (Rev.2) – Lista de activităţi: A.1 Activitatea de management de proiect; Subactivitatea: A.1.1. Activitatea de management de proiect; Categorie cheltuială eligibilă: 9 - cheltuieli aferente managementului de proiect; Subcategorie cheltuială eligibilă: 26 - cheltuieli cu achiziţia de mijloace fixe pentru echipa de management, prevăzută în Acordul de Finanţare, Menţionăm că, în momentul de faţă, membrii echipei de implementare şi experţii care vor fi contractaţi în afara organigramei RoAid, pe proiectul mai sus menţionat, la pct. 2 din Caietul de sarcini, nu au în proprietate un necesar optim de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 7 – Scanner portabil – 2 buc. Achiziţia este în concordanţă cu efortul Agenţiei în vederea desfăşurării activităţii specifice. Număr zile calendaristice până la care se pot solicita clarificări de către operatorii economici interesaţi de accesul la procedura de atribuire, înainte de data limită de depunere a ofertelor este: 8 (opt) zile. RoAid va răspunde în mod clar şi complet, prin publicarea răspunsului consolidat la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare adresate de către operatorii economici: în a 4-a zi dinainte de data limită de depunere a ofertelor. RoAid va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate până la termenul-limită sus-menţionat. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).. 6. Lot 6 – Server – 1 buc., Obiectivul general al prezentei achiziţii îl constituie achiziţionarea de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 6 – Server – 1 buc., cod CPV 48820000-2 - Servere (Rev.2) pentru implementarea proiectului "Dezvoltarea capacităţii României ca stat donator de asistenţă oficială pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară – instrument integrat RoAID: planificare, dezvoltare, implementare şi evaluare" - Cod apel: POCA/627/1/1/Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică ce optimizează procesele decizionale orientate către cetăţeni şi mediul de afaceri în concordanţă cu SCAP – Cod proiect 135024, în funcţie de necesităţi şi în limita BVC aprobat pentru anul 2022, din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare bugetul de stat - finanţare externă nerambursabilă - 58.02.02 / finanţare naţională - 58.02.01, conform caietului de sarcini, astfel: k) achiziţionarea de Server - 1 buc., cod CPV 48820000-2 - Servere (Rev.2) – Lista de activităţi: A.5 Operaţionalizarea politicii în domeniul cooperării internaţionale pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară; Subactivitatea: A.5.2 Dezvoltarea unei platforme online RoAID prin care se realizează acordarea granturilor; Categorie cheltuială eligibilă: 28 - cheltuieli de tip FEDR; Subcategorie cheltuială eligibilă: 99 - cheltuieli de tip FEDR, prevăzută în Acordul de Finanţare, Menţionăm că, în momentul de faţă, membrii echipei de implementare şi experţii care vor fi contractaţi în afara organigramei RoAid, pe proiectul mai sus menţionat, la pct. 2 din Caietul de sarcini, nu au în proprietate un necesar optim de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 6 – Server – 1 buc. Achiziţia este în concordanţă cu efortul Agenţiei în vederea desfăşurării activităţii specifice. Număr zile calendaristice până la care se pot solicita clarificări de către operatorii economici interesaţi de accesul la procedura de atribuire, înainte de data limită de depunere a ofertelor este: 8 (opt) zile. RoAid va răspunde în mod clar şi complet, prin publicarea răspunsului consolidat la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare adresate de către operatorii economici: în a 4-a zi dinainte de data limită de depunere a ofertelor. RoAid va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate până la termenul-limită sus-menţionat. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).. 4. Lot 4 – Imprimantă multifuncţională – 1 buc., Obiectivul general al prezentei achiziţii îl constituie achiziţionarea de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 4 – Imprimantă multifuncţională – 1 buc., cod CPV 30232000-4 - Echipament periferic (Rev.2) pentru implementarea proiectului "Dezvoltarea capacităţii României ca stat donator de asistenţă oficială pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară – instrument integrat RoAID: planificare, dezvoltare, implementare şi evaluare" - Cod apel: POCA/627/1/1/Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică ce optimizează procesele decizionale orientate către cetăţeni şi mediul de afaceri în concordanţă cu SCAP – Cod proiect 135024, în funcţie de necesităţi şi în limita BVC aprobat pentru anul 2022, din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare bugetul de stat - finanţare externă nerambursabilă - 58.02.02 / finanţare naţională - 58.02.01, conform caietului de sarcini, astfel: c) achiziţionarea de Imprimantă multifuncţională - 1 buc., cod CPV 30232000-4 - Echipament periferic (Rev.2) – Lista de activităţi: A.1 Activitatea de management de proiect; Subactivitatea: A.1.1. Activitatea de management de proiect; Categorie cheltuială eligibilă: 9 - cheltuieli aferente managementului de proiect; Subcategorie cheltuială eligibilă: 26 - cheltuieli cu achiziţia de mijloace fixe pentru echipa de management, prevăzută în Acordul de Finanţare, Menţionăm că, în momentul de faţă, membrii echipei de implementare şi experţii care vor fi contractaţi în afara organigramei RoAid, pe proiectul mai sus menţionat, la pct. 2 din Caietul de sarcini, nu au în proprietate un necesar optim de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 4 – Imprimantă multifuncţională – 1 buc. Achiziţia este în concordanţă cu efortul Agenţiei în vederea desfăşurării activităţii specifice. Număr zile calendaristice până la care se pot solicita clarificări de către operatorii economici interesaţi de accesul la procedura de atribuire, înainte de data limită de depunere a ofertelor este: 8 (opt) zile. RoAid va răspunde în mod clar şi complet, prin publicarea răspunsului consolidat la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare adresate de către operatorii economici: în a 4-a zi dinainte de data limită de depunere a ofertelor. RoAid va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate până la termenul-limită sus-menţionat. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).. 3. Lot 3 – Licenţe Office Business laptop - 15 licenţe, Obiectivul general al prezentei achiziţii îl constituie achiziţionarea de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 3 – Licenţe Office Business laptop - 15 licenţe, cod CPV 48310000-4 - Pachete software pentru creare de documente (Rev.2) pentru implementarea proiectului "Dezvoltarea capacităţii României ca stat donator de asistenţă oficială pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară – instrument integrat RoAID: planificare, dezvoltare, implementare şi evaluare" - Cod apel: POCA/627/1/1/Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică ce optimizează procesele decizionale orientate către cetăţeni şi mediul de afaceri în concordanţă cu SCAP – Cod proiect 135024, în funcţie de necesităţi şi în limita BVC aprobat pentru anul 2022, din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare bugetul de stat - finanţare externă nerambursabilă - 58.02.02 / finanţare naţională - 58.02.01, conform caietului de sarcini, astfel: e) achiziţionarea de Licenţe Office Business laptop – 5 licenţe, cod CPV 48310000-4 - Pachete software pentru creare de documente (Rev.2) – Lista de activităţi: A.1 Activitatea de management de proiect; Subactivitatea: A.1.1. Activitatea de management de proiect; Categorie cheltuială eligibilă: 22 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale; Subcategorie cheltuială eligibilă: 76 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale, prevăzută în Acordul de Finanţare, f) achiziţionarea de Licenţe Office Business laptop - 5 licenţe, cod CPV 48310000-4 - Pachete software pentru creare de documente (Rev.2) – Lista de activităţi: A.3 Elaborarea politicii publice în domeniul cooperării internaţionale pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară; Subactivitatea: A.3.1 Realizarea unei analize diagnostic privind funcţionarea sistemului naţional de acordare a asistenţei oficiale; Categorie cheltuială eligibilă: 22 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale; Subcategorie cheltuială eligibilă: 76 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale, prevăzută în Acordul de Finanţare, l) achiziţionarea de Licenţe Office Business laptop - 5 buc., cod CPV 48310000-4 - Pachete software pentru creare de documente (Rev.2) – Lista de activităţi: A.6 Sistematizarea fondului legislativ existent în domeniul acordării asistenţei oficiale pentru dezvoltare şi realizarea unui proiect normativ cu propuneri de actualizare şi simplificare a acestuia; Subactivitatea: A.6.1 Realizarea unei analize privind cadrul aplicabil (legislaţie şi proceduri) în domeniul acordării asistenţei oficiale; Categorie cheltuială eligibilă: 22 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale; Subcategorie cheltuială eligibilă: 76 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale, prevăzută în Acordul de Finanţare, Menţionăm că, în momentul de faţă, membrii echipei de implementare şi experţii care vor fi contractaţi în afara organigramei RoAid, pe proiectul mai sus menţionat, la pct. 2 din Caietul de sarcini, nu au în proprietate un necesar optim de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 3 – Licenţe Office Business laptop - 15 licenţe. Achiziţia este în concordanţă cu efortul Agenţiei în vederea desfăşurării activităţii specifice. Număr zile calendaristice până la care se pot solicita clarificări de către operatorii economici interesaţi de accesul la procedura de atribuire, înainte de data limită de depunere a ofertelor este: 8 (opt) zile. RoAid va răspunde în mod clar şi complet, prin publicarea răspunsului consolidat la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare adresate de către operatorii economici: în a 4-a zi dinainte de data limită de depunere a ofertelor. RoAid va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate până la termenul-limită sus-menţionat. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).. 1. Lot 1 – Laptop – 15 buc., Obiectivul general al prezentei achiziţii îl constituie achiziţionarea de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 1 – Laptop – 15 buc., cod CPV 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2) pentru implementarea proiectului "Dezvoltarea capacităţii României ca stat donator de asistenţă oficială pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară – instrument integrat RoAID: planificare, dezvoltare, implementare şi evaluare" - Cod apel: POCA/627/1/1/Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică ce optimizează procesele decizionale orientate către cetăţeni şi mediul de afaceri în concordanţă cu SCAP – Cod proiect 135024, în funcţie de necesităţi şi în limita BVC aprobat pentru anul 2022, din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare bugetul de stat - finanţare externă nerambursabilă - 58.02.02 / finanţare naţională - 58.02.01, conform caietului de sarcini, astfel: a) achiziţionarea de Laptop – 5 buc., cod CPV 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2) – Lista de activităţi: A.1 Activitatea de management de proiect; Subactivitatea: A.1.1. Activitatea de management de proiect; Categorie cheltuială eligibilă: 9 - cheltuieli aferente managementului de proiect; Subcategorie cheltuială eligibilă: 26 - cheltuieli cu achiziţia de mijloace fixe pentru echipa de management, prevăzută în Acordul de Finanţare, h) achiziţionarea de Laptop – 5 buc., cod CPV 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2) – Lista de activităţi: A.3 Elaborarea politicii publice în domeniul cooperării internaţionale pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară; Subactivitatea: A.3.1 Realizarea unei analize diagnostic privind funcţionarea sistemului naţional de acordare a asistenţei oficiale; Categorie cheltuială eligibilă: 28 - cheltuieli de tip FEDR; Subcategorie cheltuială eligibilă: 99 - cheltuieli de tip FEDR, prevăzută în Acordul de Finanţare, Laptopuri pentru membrii echipei de implementare. Laptopurile sunt necesare pentru desfăşurarea activităţii de cercetare desfăşurate de experţi. Agenţia nu dispune de echipamente suplimentare, la care să poată lucra şi personalul pe care urmează a îl contracta pe proiect, în afara organigramei. În plus, echipamentele existente în cadrul Agenţiei sunt depăşite din punct de vedere moral şi tehnic. Pentru a dezvolta/accesa rapoartele de cercetare, este necesar ca echipamentele să fie compatibile cu programele achiziţionate în cadrul proiectului în vederea prelucrării cantitative şi calitative a datelor SPSS şi NVIVO, respectiv să aibă anumite caracteristici tehnice de procesare. n) achiziţionarea de Laptop – 5 buc., cod CPV 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2) – Lista de activităţi: A.6 Sistematizarea fondului legislativ existent în domeniul acordării asistenţei oficiale pentru dezvoltare şi realizarea unui proiect normativ cu propuneri de actualizare şi simplificare a acestuia; Subactivitatea: A.6.1 Realizarea unei analize privind cadrul aplicabil (legislaţie şi proceduri) în domeniul acordării asistenţei oficiale; Categorie cheltuială eligibilă: 28 - cheltuieli de tip FEDR; Subcategorie cheltuială eligibilă: 99 - cheltuieli de tip FEDR, prevăzută în Acordul de Finanţare. Menţionăm că, în momentul de faţă, membrii echipei de implementare şi experţii care vor fi contractaţi în afara organigramei RoAid, pe proiectul mai sus menţionat, la pct. 2 din Caietul de sarcini, nu au în proprietate un necesar optim de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 1 – Laptop – 15 buc. Achiziţia este în concordanţă cu efortul Agenţiei în vederea desfăşurării activităţii specifice. Număr zile calendaristice până la care se pot solicita clarificări de către operatorii economici interesaţi de accesul la procedura de atribuire, înainte de data limită de depunere a ofertelor este: 8 (opt) zile. RoAid va răspunde în mod clar şi complet, prin publicarea răspunsului consolidat la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare adresate de către operatorii economici: în a 4-a zi dinainte de data limită de depunere a ofertelor. RoAid va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate până la termenul-limită sus-menţionat. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).. 2. Lot 2 – Licenţă Antivirus multiuser – 7 licenţe, Obiectivul general al prezentei achiziţii îl constituie achiziţionarea de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 2 – Licenţă Antivirus multiuser – 7 licenţe, cod CPV 48761000-0 - Pachete software antivirus (Rev.2) pentru implementarea proiectului "Dezvoltarea capacităţii României ca stat donator de asistenţă oficială pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară – instrument integrat RoAID: planificare, dezvoltare, implementare şi evaluare" - Cod apel: POCA/627/1/1/Dezvoltarea şi introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică ce optimizează procesele decizionale orientate către cetăţeni şi mediul de afaceri în concordanţă cu SCAP – Cod proiect 135024, în funcţie de necesităţi şi în limita BVC aprobat pentru anul 2022, din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare bugetul de stat - finanţare externă nerambursabilă - 58.02.02 / finanţare naţională - 58.02.01, conform caietului de sarcini, astfel: d) achiziţionarea de Licenţe Antivirus multiuser - 2 licenţe, cod CPV 48761000-0 - Pachete software antivirus (Rev.2) – Lista de activităţi: A.1 Activitatea de management de proiect; Subactivitatea: A.1.1. Activitatea de management de proiect; Categorie cheltuială eligibilă: 22 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale; Subcategorie cheltuială eligibilă: 76 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale, prevăzută în Acordul de Finanţare, g) achiziţionarea de Licenţe Antivirus multiuser - 2 licenţe, cod CPV 48761000-0 - Pachete software antivirus (Rev.2) – Lista de activităţi: A.3 Elaborarea politicii publice în domeniul cooperării internaţionale pentru dezvoltare şi asistenţă umanitară; Subactivitatea: A.3.1 Realizarea unei analize diagnostic privind funcţionarea sistemului naţional de acordare a asistenţei oficiale; Categorie cheltuială eligibilă: 22 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale; Subcategorie cheltuială eligibilă: 76 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale, prevăzută în Acordul de Finanţare, m) achiziţionarea de Licenţe Antivirus multiuser - 3 licenţe, cod CPV 48761000-0 - Pachete software antivirus (Rev.2) – Lista de activităţi: A.6 Sistematizarea fondului legislativ existent în domeniul acordării asistenţei oficiale pentru dezvoltare şi realizarea unui proiect normativ cu propuneri de actualizare şi simplificare a acestuia; Subactivitatea: A.6.1 Realizarea unei analize privind cadrul aplicabil (legislaţie şi proceduri) în domeniul acordării asistenţei oficiale; Categorie cheltuială eligibilă: 22 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale; Subcategorie cheltuială eligibilă: 76 - cheltuieli cu achiziţia de active necorporale, prevăzută în Acordul de Finanţare, Menţionăm că, în momentul de faţă, membrii echipei de implementare şi experţii care vor fi contractaţi în afara organigramei RoAid, pe proiectul mai sus menţionat, la pct. 2 din Caietul de sarcini, nu au în proprietate un necesar optim de Echipamente informatice cu licenţă de operare şi antivirus - Lot 2 – Licenţă Antivirus multiuser – 7 licenţe. Achiziţia este în concordanţă cu efortul Agenţiei în vederea desfăşurării activităţii specifice. Număr zile calendaristice până la care se pot solicita clarificări de către operatorii economici interesaţi de accesul la procedura de atribuire, înainte de data limită de depunere a ofertelor este: 8 (opt) zile. RoAid va răspunde în mod clar şi complet, prin publicarea răspunsului consolidat la toate solicitările de clarificări şi/sau informaţii suplimentare adresate de către operatorii economici: în a 4-a zi dinainte de data limită de depunere a ofertelor. RoAid va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate până la termenul-limită sus-menţionat. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub)..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu