Feedback
I.D.: 96563138

ECHIPAMENTE INFORMATICE ȘI LICENȚE, din care:Lot 1 - „Stație de lucru portabilă 2 în 1”Lot 2 - „Server”Lot 3 - „Storage”Lot 4 - ,,Pachet Office”

Data publicarii
29.04.24 Exista 714.871 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100 48822000 30233100 48000000
Termenul limita pentru depunere:
14.05.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pe parcursul ultimilor ani, necesitățile tehnice și de dotare ale structurilor Inspectoratului General pentru Situații de Urgență cu laptopuri au înregistrat o dinamică în continuă creștere din cauza evoluției tehnologice și necesității implementării unor noi servicii. Totodată, transformarea digitală a instituțiilor reprezintă noul concept al administrațiilor publicce centrale și locale, iar instituțiile ...
Pe parcursul ultimilor ani, necesitățile tehnice și de dotare ale structurilor Inspectoratului General pentru Situații de Urgență cu laptopuri au înregistrat o dinamică în continuă creștere din cauza evoluției tehnologice și necesității implementării unor noi servicii. Totodată, transformarea digitală a instituțiilor reprezintă noul concept al administrațiilor publicce centrale și locale, iar instituțiile autorizate să păstreze un serviciu public sunt obligate să folosească cu precădere mijloacele electronice pentru comunicarea cu beneficiarii serviciilor publice. Astfel, în perspectiva transformărilor digitale a societății și economiei europene, depunerea înscrisurilor/documentașiilor exclusiv în format electronic se va implementa în beneficiul tuturor celor implicați. Aceasta a fost generată de creșterea competențelor digitale și asigurarea unei utilizări pe scară largă a tehnologiilor digitale în întreaga economie și societate. Având în vedere cele relatate anterior, prezenta procedură de atribuire are ca obiect încheierea unor acorduri cadru de furnizare Echipamente informatice și licențe (Lot 1 - „Stație de lucru portabilă 2 în 1”, Lot 2 - „Server”, Lot 3 - „Storage”, Lot 4 - ,,Pachet Office”) pentru eficientizarea serviciilor la nivelul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență. Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare: În a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor / candidaturilor : 18 Solicitările de clarificare în legatură cu documentația de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate „Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfășurareATENȚIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări" NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă! Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcție de fondurile disponibile.Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcție de fondurile disponibile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ECHIPAMENTE INFORMATICE ȘI LICENȚE, din care:Lot 1 - „Stație de lucru portabilă 2 în 1”Lot 2 - „Server”Lot 3 - „Storage”Lot 4 - ,,Pachet Office” 14.05.24
ECHIPAMENTE INFORMATICE ȘI LICENȚE, din care:Lot 1 - „Stație de lucru portabilă 2 în 1”Lot 2 - „Server”Lot 3 - „Storage”Lot 4 - ,,Pachet Office”  
ECHIPAMENTE INFORMATICE ȘI LICENȚE, din care:Lot 1 - „Stație de lucru portabilă 2 în 1”Lot 2 - „Server”Lot 3 - „Storage”Lot 4 - ,,Pachet Office”  
ECHIPAMENTE INFORMATICE ȘI LICENȚE, din care:Lot 1 - „Stație de lucru portabilă 2 în 1”Lot 2 - „Server”Lot 3 - „Storage”Lot 4 - ,,Pachet Office”  
ECHIPAMENTE INFORMATICE ȘI LICENȚE, din care:Lot 1 - „Stație de lucru portabilă 2 în 1”Lot 2 - „Server”Lot 3 - „Storage”Lot 4 - ,,Pachet Office”  
ECHIPAMENTE INFORMATICE ŞI LICENŢE, din care: Lot 1 - "Staţie de lucru portabilă 2 în 1" Lot 2 - "Server" Lot 3 - "Storage" Lot 4 - ,,Pachet Office" 14.05.24
Acord-cadru - Stație de lucru portabilă 2 in 1 03.10.24
Acord-cadru - Staţie de lucru portabilă 2 in 1 03.10.24
ACORDURI – CADRU de furnizare a produselor "Ambulanţă tip B 4X2", "Ambulanţă tip B 4X4" şi "Ambulanţă tip C" destinate Serviciul Mobil de Urgenţă, Reanimare şi Descarcerare din cadrul Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, pentru serviciile de ambulanţă judeţene şi pentru Serviciul de Ambulanţă Bucureşti-Ilfov 23.04.24
ACORDURI – CADRU de furnizare a produselor „Ambulanţă tip B 4X2”, „Ambulanţă tip B 4X4” și „Ambulanţă tip C” destinate Serviciul Mobil de Urgență, Reanimare și Descarcerare din cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență, pentru serviciile de ambulanță județene și pentru Serviciul de Ambulanță București-Ilfov 09.04.24