Pe parcursul ultimilor ani, necesitățile tehnice și de dotare ale structurilor Inspectoratului General pentru Situații de
Urgență cu laptopuri au înregistrat o dinamică în continuă creștere din cauza evoluției tehnologice și necesității implementării
unor noi servicii. Totodată, transformarea digitală a instituțiilor reprezintă noul concept al administrațiilor publicce centrale
și locale, iar instituțiile ...
Pe parcursul ultimilor ani, necesitățile tehnice și de dotare ale structurilor Inspectoratului General pentru Situații de
Urgență cu laptopuri au înregistrat o dinamică în continuă creștere din cauza evoluției tehnologice și necesității implementării
unor noi servicii. Totodată, transformarea digitală a instituțiilor reprezintă noul concept al administrațiilor publicce centrale
și locale, iar instituțiile autorizate să păstreze un serviciu public sunt obligate să folosească cu precădere mijloacele
electronice pentru comunicarea cu beneficiarii serviciilor publice. Astfel, în perspectiva transformărilor digitale a societății
și economiei europene, depunerea înscrisurilor/documentașiilor exclusiv în format electronic se va implementa în beneficiul
tuturor celor implicați. Aceasta a fost generată de creșterea competențelor digitale și asigurarea unei utilizări pe scară
largă a tehnologiilor digitale în întreaga economie și societate. Având în vedere cele relatate anterior, prezenta procedură
de atribuire are ca obiect încheierea unor acorduri cadru de furnizare Echipamente informatice și licențe (Lot 1 - „Stație
de lucru portabilă 2 în 1”, Lot 2 - „Server”, Lot 3 - „Storage”, Lot 4 - ,,Pachet Office”) pentru eficientizarea serviciilor
la nivelul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență. Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde
în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare: În a 11-a zi înainte de termenul
limită de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere
a ofertelor / candidaturilor : 18 Solicitările de clarificare în legatură cu documentația de atribuire se vor transmite doar
prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secțiunii dedicate „Întrebări” din detaliul procedurii de atribuire
aflate în desfășurareATENȚIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesați vor respecta
prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări și a informațiilor
suplimentare la documentațiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfășurării procedurilor de atribuire a contractelor
de achiziție publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele atașate la secțiunea „Întrebări"
NU VOR CONȚINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului
de către autoritatea contractantă! Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcție de fondurile disponibile.Frecvenţa
de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcție de fondurile disponibile